Lange køer

En grei fornøyelsespark. De var planta mange fine blomster, men de holdt på å tørke ut. Lange køer... les mer

Anmeldt 21. august 2022
Martin B
Lindesnes, Norge
Fint badeland, men lange køer

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei... les mer

Anmeldt 7. august 2022
Sightseer33198922160
Kleppe, Norge

Anmeldt 10. august 2020

Flott anlegg med sklier som passer for ulike aldersgrupper. Rent og ryddig. Maten er dyr og smaker forferdelig. Ta med niste!!

Takk, BenteS2
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Ingen i husstanden hadde vært i parken på 30 år, så dette må anses som debut for alle. Dagen ble fin den, spesielt når sola kom fram, men selve parken er ikke spesielt imponerende. Grunnet en kombinasjon av korona og vedlikehold var en god del attraksjoner stengt, og dette var selvfølgelig et litt dårlig utgangspunkt. Likevel var det nok å ta seg til, og ungene på 9 og 13 trivdes veldig godt. Vi opplevde ikke for stor trengsel, og ventetiden var stort sett innenfor. Noe av parken begynner å bli sliten, og serveringen går tregt og er ikke alltid av høy kvalitet. Eksempelvis fikk vi lunken kaffe full av kaffegrut til ikke mindre enn 29 kroner. En dag i Sommarland i OK vær kan anbefales, men vanskelig å gi den mer enn gjennsnittlig skåre.

Takk, eirhaa
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Beklager, her virker det som man lever eller håper å overleve på gammel «storhet».
Stengte attraksjoner, få serveringssteder med dårlig logistikk, kø og ingenting som ga wow følelse - er det jeg sitter igjen med etter en ellers ok dag.
Her må driverne fornye brukeropplevelsen vesentlig om det skal være bærekraftig.

4  Takk, robertnM2028ZU
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Parken har endret seg noe siden den åpnet i 1985. Jeg har besøkt den jevnlig siden den gang. Parken er kun for godværsdager dessverre og det blir raskt køer på de mest populære skliene. Vi hadde et greit besøk, men anbefaler å ha med mat isteden for å kjøpe i parken. Den er dyr og typisk «park-mat».

2  Takk, Erlend1973
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Familie på 5 midt i fellesferien.

Deler av parken var nedstengt iht C19.

Barna hadde en fantastisk dag sjølvom.
Ansatte tilstede rundt om hele parken, godt oppdekt med vakter som opptrådte vennlig og hjelpende.

Litt kø for kjøp av mat og is men heilt innafor.
Maten var heilt ok. Kidsa var ivertfall happy.

Parken tok smittevern på alvor og hadde et greit opplegg for dette.
At de besøkende ga drallen i parken sine føringer bør ikkje gå utvover de som driver.
God tilgang til dusj ved ankomst og avreise.

Alt i alt en kjekk og minnerik dag.

På ønskelista er en liste på heimesidene til parken over alle campingplasser i området.
Ser i etterkant at det var flere mindre cplasser i området som vi ikkje var klar over. Dette hadde bidratt til å enklere besøke parken og området ellers.

Takk for oss Sommarland.
Vi kjem snart tilbake.