Fint badeland, men lange køer

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Sightseer33198922160
Kleppe, Norge
Slitt

Parken har virkelig tapt seg. Jeg fikk inntrykk av at de heller prioriterer bygging av svindyre VIP... les mer

Anmeldt 2 dager siden
katrinea2021

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Stor variasjon i sklier og noe for alle aldersgrupper. Barna koste seg. Må være tidlig på plass for å få solseng eller plass på gresset. Burde kanskje vært flere solsenger? LANGE køer for å kjøpe mat, som ikke smakte noe særlig godt. Lekeland var stengt, begrunnelsen var pga korona. Ga ikke mening når alle bassengene var stappfulle…

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Monarabb
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Skal man oppsummere parken i et ord hadde jeg brukt ordet middelmådig. Dyr og dårlig mat. Oppevaringskap er umulig å oppdrive til tross for at det står på nett at dette kan bestilles i kiosk. Du har muligheten til å legge baggen på en scene, men la oss være ærlige hvordan er dette til noen hjelp?
Skliene er alle helt ok. Når du kommer ned føler du ikke at det var bortkastet tid, men du har ikke lyst til å stå i den samme køen.
Jeg gikk forøvrig også 20 minutter før kampen stengte og stelte meg i kø for Mot I Brøste berg og dalbanen i håp om en tur før den stengte. De park ansatte lot køen fylle seg opp og etter og ha stått der i 20 minutter for jeg beskjed én runde før det er min tur at jeg ikke rekker. Da lurer jeg på hvorfor de ikke stenger køen mye tidligere så alle får bruke den siste tiden i parken mye bedre?
Alt i alt ingenting som er bedre enn middels og en del som er dårlig. Mange enkle småting som kan gjøres for mye bedre helhetsfølelse

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, 78kristoffers
Anmeldt 13. august 2020

Det parken hevder på nettsiden sin om smittevern-tiltak stemmer ikke i det hele tatt! Vi hadde holdt oss hjemme i hele sommer, men tok til slutt sjansen på en liten tur til Bø sommarland etter å ha lest på nettsiden deres og fått inntrykk av at de tok denne pandemien såpass på alvor at det ville være trygt å dra dit. Vi leste om alle tiltakene i parken, og tok en vurdering ut i fra det. Dette viste seg å ikke stemme! I parken var det satt opp poster med antibac rundt omkring, men flere av disse var helt tomme. De var tomme fra vi sjekket dem kl. 12.00, og forble tomme helt til vi dro litt før parken stengte. Toalettene, dusjene og servantene (på toalettene og i garderoben), var uhygieniske og skitne hele dagen. Det var urin på gulvet på flere av doene som aldri ble tørket opp, og det var ingen fokus på renhold på disse plassene. Her er det stor gjennomgang av folk, og det er lett å spre smittet når det er såpass uhygienisk og ingen vasker gjennom et helt dagsopphold. Det skremte oss hvor uhygienisk det var her i en slik situasjon! Vi så heller ingen som vasket over eller desinfiserte andre steder i parken, slik det blir anbefalt og vi har sett at de gjør andre steder som i butikker o.l. Det var ingen ansatte som passet på køer eller noe annet, og de ansatte passet ikke på å holde avstand selv heller, verken til gjestene eller hverandre. Det var tette, lange køer overalt, og ingen overholdt reglen om 1 meters avstand. Folk kunne også samle seg i en klynge ved både inngang og utgang til attraksjoner, og gå både inn og ut av samme inn/utgang slik at de kom såpass tett på hverandre at man plutselig var fysisk borti flere på en gang. De ansatte bare stod å så på, de virket helt uinteresserte i smittevernsreglene og i å beskytte/ivareta gjestene sine. Det eneste smittevernet de hadde i parken var noen oppmerkinger på bakken med tape enkelte steder, bl.a i køer, men over disse stod folk tett i tett slik at det ikke blir lagt merke til i det hele tatt. Og så hadde de altså disse antibac-dispenserene, som fort ble tomme og aldri ble kontrollert og fylt på igjen. Det er forferdelig dårlig å skrive noe på nettsidene sine som gir et betryggende inntrykk for å lokke folk til seg, og så viser det seg at dette ikke stemmer og at ingenting blir fulgt opp i praksis! Her betyr tydeligvis pengene mer enn gjestenes helse. Vi hadde mest lyst til å snu og dra hjem igjen, men hadde kjørt langt og betalt mye for det som skulle være sommerens høydepunkt. Vi dro fra parken med en klump i halsen, og har lovet oss selv å ikke komme tilbake, tilliten og inntrykket av parken ble dessverre helt ødelagt. Vi er nå redde for å ha blitt smittet, det føles som om vi har utsatt oss for en stor risiko ved å besøke denne parken nå. Det er helt hårreisende at dette stedet får holde åpent, når det føltes såpass utrygt å være der, vi hadde aldri forventet at det var så ille. Og når andre steder som klarer å ha bedre kontroll og faktisk gjør en innsats må holde stengt! Parken var preget av giddalause ansatte, dårlig organisering og en useriøs holdning til situasjonen vi befinner oss i.

3  Takk, 651ingvildl
Anmeldt 10. august 2020

Flott anlegg med sklier som passer for ulike aldersgrupper. Rent og ryddig. Maten er dyr og smaker forferdelig. Ta med niste!!

Takk, BenteS2
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Ingen i husstanden hadde vært i parken på 30 år, så dette må anses som debut for alle. Dagen ble fin den, spesielt når sola kom fram, men selve parken er ikke spesielt imponerende. Grunnet en kombinasjon av korona og vedlikehold var en god del attraksjoner stengt, og dette var selvfølgelig et litt dårlig utgangspunkt. Likevel var det nok å ta seg til, og ungene på 9 og 13 trivdes veldig godt. Vi opplevde ikke for stor trengsel, og ventetiden var stort sett innenfor. Noe av parken begynner å bli sliten, og serveringen går tregt og er ikke alltid av høy kvalitet. Eksempelvis fikk vi lunken kaffe full av kaffegrut til ikke mindre enn 29 kroner. En dag i Sommarland i OK vær kan anbefales, men vanskelig å gi den mer enn gjennsnittlig skåre.

Takk, eirhaa