Fint badeland, men lange køer

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Sightseer33198922160
Kleppe, Norge
Slitt

Parken har virkelig tapt seg. Jeg fikk inntrykk av at de heller prioriterer bygging av svindyre VIP... les mer

Anmeldt i dag
katrinea2021

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Parken har forfalt mye,det var mugg!! på veggene i garderobene,bestilte pizza som kostet ekstremt mye og når den omsider kom var den lunket,synes hele parken trenger en kraftig oppgradering og vedlikehold,skuffende til den prisen man betaler for å komme inn!

Takk, 715hansn
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy for barna. Hadde strålende vær. Passelig med folk, men dårlig på smittevern og renhold. Og litt uengasjerte ansatte. Kjekt for både 5 åring og 14 åring.

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, 582j_rnn
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

En varm dag måtte vi til bø, pakken har gjort noen forsøk på smittevern, disse ble gitt f i av majoriteten av gjester. Det som var mest negativt var at for å gå kjøpt mat eller is var det 30-50 min i kø med 4 fremfor en. Ikke holdbart i en fornøyelsespark midt i juli. 1 ansatt per bu er minst 1 for lite, og blir for tregt!

2  Takk, Dag Erling N
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi har tilbrakt 3 hele dager på Bø Sommarland så langt i sommer, og skal definitivt tilbake! Her er det masse å gjøre både for store og små, og alle koser seg masse :) Køene
er lange, ja, men hvis man fokuserer på de store attraksjonene på begynnelsen og slutten av dagen, er det ikke så ille. Og matpakke er et must. Kuleisen er veldig god!
Vi skal dit enda en gang før de stenger for sommeren :)
Ang kapasitet så håper jeg virkelig ikke de øker den etter korona. Det oppleves helt fullt på de dagene som er utsolgt nå med kapasitetsbegrensninger.
Tommel opp!

Takk, 46anettei
Anmeldt 21. juli 2021

Nå er det godt å vel 30 år siden jeg selv var i Bø Sommarland og det svarte til forventningene.
Da jeg var ca. 10 år reiste vi til Bø Sommarland og jeg husker det veldig godt. Den magiske stemningen når du går gjennom porten og oppover bakkene og ikke minst når du ser alle skliene og attraksjonene.

I dag 21/7 hadde vi med våre egne gutter på 9 (snart 10) og 12 år.
Jeg mener at alle barn må få oppleve denne plassen og jeg tok ikke feil.
Vi ankom Bø camping i går, og det er i gåavstand til vannlandet. Det var fullt på campingen men vi fikk slå opp teltet på et jorde over gaten og hadde fremdeles full tilgang til alle fasiliteter på campingen. Det fungerte glimrende.

I dag stod vi opp tidlig for å få i oss litt frokost og pakke ned teltet.
Kl 09:30 parkerte vi utenfor vannlandet og allerede da var det en del folk som stod i kø.
Men da di åpnet portene 09:45 fløt det veldig fint og det var ikke lenge før vi stod innenfor.

Mine gutter ble fra seg av begeistring opp bakkene, akkurat slik jeg selv husket det.
Vi gikk fort opp til Bøverstranda og fant et par solstoler som ble "basen" vår denne dagen.
Mor solte seg og jeg og guttene for ned til omkledningsrommene.

Deretter bar det ner bakken til de store trekkplastrene Magasuget og Mot i brøstet.

Vær klar over at veldig flere av attraksjonene krever at du er 140cm høy og 45kg om du skal ta de alene. Men det er og mange hvor du kan sitte sammen med en voksen om du ikke har disse målene.
Så eldste mann på 12 for ned Magasuget mens jeg og han på snart 10 tok Mot i Brøstet. Kjempegøy og veldig skummelt :)

Så småsprang vi rundt fra den ene sklien til den andre før vi måtte opp å spise litt med mor.
Etterpå var det hennes tur :)

Men for en dag !
Blå himmel og sol hele dagen og vi storkoste oss alle.

Forstår ikke alle de som klager på maten.
Ja det er stort sett burgere, pølser og pommes frites. Men så er det også ferie og det er fritt frem å ta med salat og annet hjemmefra.

Alle barn bør få oppleve Bø Sommarland !

Takk, gustavs126