Fint badeland, men lange køer

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Sightseer33198922160
Kleppe, Norge
Slitt

Parken har virkelig tapt seg. Jeg fikk inntrykk av at de heller prioriterer bygging av svindyre VIP... les mer

Anmeldt 2 dager siden
katrinea2021

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og sårt tiltrengt skygge på varme dager! Det var dessverre mye folk som opphold seg i og rundt trappen som gjorde tilkomst litt vanskelig til tider. Ungene koste seg i bassengene men jeg ser at det er ett generelt behov for opprustning for det har forfalt endel! Ansatte kunne vært mer engasjert og det burde vært mer fokus på renhold i sanitæranleggene.

1  Takk, Josteindyrset
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Parken har forfalt mye,det var mugg!! på veggene i garderobene,bestilte pizza som kostet ekstremt mye og når den omsider kom var den lunket,synes hele parken trenger en kraftig oppgradering og vedlikehold,skuffende til den prisen man betaler for å komme inn!

Takk, 715hansn
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy for barna. Hadde strålende vær. Passelig med folk, men dårlig på smittevern og renhold. Og litt uengasjerte ansatte. Kjekt for både 5 åring og 14 åring.

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, 582j_rnn
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

En varm dag måtte vi til bø, pakken har gjort noen forsøk på smittevern, disse ble gitt f i av majoriteten av gjester. Det som var mest negativt var at for å gå kjøpt mat eller is var det 30-50 min i kø med 4 fremfor en. Ikke holdbart i en fornøyelsespark midt i juli. 1 ansatt per bu er minst 1 for lite, og blir for tregt!

2  Takk, Dag Erling N
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi har tilbrakt 3 hele dager på Bø Sommarland så langt i sommer, og skal definitivt tilbake! Her er det masse å gjøre både for store og små, og alle koser seg masse :) Køene
er lange, ja, men hvis man fokuserer på de store attraksjonene på begynnelsen og slutten av dagen, er det ikke så ille. Og matpakke er et must. Kuleisen er veldig god!
Vi skal dit enda en gang før de stenger for sommeren :)
Ang kapasitet så håper jeg virkelig ikke de øker den etter korona. Det oppleves helt fullt på de dagene som er utsolgt nå med kapasitetsbegrensninger.
Tommel opp!

Takk, 46anettei