Fint badeland, men lange køer

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Sightseer33198922160
Kleppe, Norge
Øverste basseng med strøm tipp topp, men strenge badevakter,synes en streng mor.

Barna på 9 og 11 holdt seg i det øverste bassenget med strøm/ bølge hele tiden. Likte dette godt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
W9127XLbonnieb
Alcudia, Spania

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Føles som å reise til en tid før Covid-pandemien. Noen plakater om smittevern og forsøk på køsystem via tegninger på bakken uten oppfølging av personale. Ok attraksjoner, men lange køer. Maten er dyr, tar lang tid og smaker ingenting. Et merkelig lappesystem for bestilling som det stakkars unge personalet ikke skjønte noe av selv. Minner om noe fra 90- tallet og det kan sies om hele parken. Mot I brøstet-referanse på en av skliene vitner om en pengemaskin uten et ønske om å fornye seg. Låsbare skap virker ikke. Garderobene fulle av mugg. Skulle vise barna mine personalet og måtte lete lenge før vi så noen. Fine bassenger for store og små, men som nevnt overfylte som føles ekstra spesielt i en pandemi. Tør ikke tenke på hvordan det er her når det ikke er redusert kapasitet. Jeg er sjokkert over at dette tilbys i 2021 til slike priser. Hadde ikke barna vært fornøyd som tross alt er det viktigste, hadde jeg satt laveste karakter.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Aslak B
Anmeldt 1. august 2021

Besøkte denne parken på nytt etter et par år uten visitt. Som en lokal innbygger er en heldig med reisetiden til parken som bare er på 20 minutter.

Jeg dro med fetteren min og hans familie, og ble igjen ganske skuffet.

Anlegget i sin helhet begynner å bli ganske slitent, og renhold var litt pø som pø. Toalettene var i allefall ikke rene.

Prøvde ikke maten, da jeg hørte folk ofte måtte sende pommesen tilbake tre ganger. Ønsket ikke det samme. Kjøpte en is, og personalet der gjorde en grei jobb og serverte meg en stor fin is. Kanskje det beste med det hele.

Mange folk som dret i smittevern, og bøverstranda ble ofte overfullt.

Vakter i Sommarlandelva passet godt på, spurte etter alder på folk som gikk i, og om de kunne svømme. Det var det eneste positive sammens med isen.

Stengt lekeland der de skylder på smittevern. Var dagen før med samme gjeng i Eventyrfabrikken i Skien og der er det ikke noe problem. Handler det kun om å spare penger?

Savner som vanlig tivoli, sætra og det som før var. Nå er parken bare blitt slitt og forfallen generelt. Noen få nye sklier veier ikke opp for det.

Ønsker sårt et vanlig basseng med dybde på gjerne over 1.50. For oss som vil svømme eller bare ha litt dypere vann.

Kommer tilbake, men spørs for hvor lenge..

Takk, xHaugen
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ungene koste seg i vannet med sklier, men det var ikke de som opplevde dårlig service, lange køer med lite bemanning i hver bu. Maten var av dårlig kvalitet, og dispenserbrusen virka ikke over lang tid. Smittevernet kunne nok også vært bedre.

Takk, ingridfE6160FS
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og sårt tiltrengt skygge på varme dager! Det var dessverre mye folk som opphold seg i og rundt trappen som gjorde tilkomst litt vanskelig til tider. Ungene koste seg i bassengene men jeg ser at det er ett generelt behov for opprustning for det har forfalt endel! Ansatte kunne vært mer engasjert og det burde vært mer fokus på renhold i sanitæranleggene.

1  Takk, Josteindyrset
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Parken har forfalt mye,det var mugg!! på veggene i garderobene,bestilte pizza som kostet ekstremt mye og når den omsider kom var den lunket,synes hele parken trenger en kraftig oppgradering og vedlikehold,skuffende til den prisen man betaler for å komme inn!

Takk, 715hansn