Helt ok sommeropplevelse!

Vi var der i slutten av juli, traff godt med været, så selv om vannet var forfriskende kaldt var... les mer

Anmeldt 5. august 2023
Mariell H
Finnmark, Norge
Kaldt vann

Det var 21 grader og en god del sol, likevell så kaldt i vannet at jentungen ikke koste seg... les mer

Anmeldt 4. august 2023
Martin V

Anmeldt 26. september 2022 via mobile enheter

Kaldt vann som virkelig utfordrer badelysten ved overskyet vær, samtidig lange køer, og ingen tilgjengelige låseskap ved vårt besøk. Skuffet.

Takk, sindre h
Anmeldt 21. august 2022 via mobile enheter

En grei fornøyelsespark. De var planta mange fine blomster, men de holdt på å tørke ut. Lange køer, nest siste åpningsdag for sommeren 2022. Det lukter vondt i garderobene og innimellom i køene. I strøm-runda var det ikke strøm og heller ikke surfing og bølge. For varmt å sitte i sola, alle solsengene var opptatt, vi fant heldigvis et lite tre ord vi kunne spise lunsjen på, og kaldt vann i attraksjonene. Hundburene er et fint tilbud, men hundene bjeffer i et sett, tenk deg om før du tar med deg hund. Magasuget: Det føles som du skal dette ut av «landingsbassenget, ligg i riktig posisjon!

Dato for opplevelse: august 2022
Takk, Martin B
Anmeldt 11. august 2022 via mobile enheter

Parken har virkelig tapt seg.
Jeg fikk inntrykk av at de heller prioriterer bygging av svindyre VIP hytter til leie, enn å vedlikeholde det de allerede har.

Svært mange av høydepunktene til ungene var tatt ut av drift, og flere av utsalgsstedene for mat og forfriskninger manglet synlige priser.

Ungene hadde høye forventninger når de kom, og dro skuffet hjem.

Dato for opplevelse: august 2022
Takk, katrinea2021
Anmeldt 7. august 2022 via mobile enheter

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei fleste skliene krev minste høgd og vekt. Dette gjorde at min 11-åring ikkje fekk nytta seg av dei, trass i at han måtte betale vaksen billett.

Det var lang kø for å kome inn, sjølv med billettar bestilt på førehand (ca 45 min). Dei største attraksjonane hadde lange køar mesteparten av dagen. Dette gjeld også koiskar. Vi kjøpte ikkje mykje mat, men hadde med oss niste. Det anbefalast fordi her serverer dei typisk parkmat.

Trass i dette hadde vi ein fin dag. Bassenga var kjekke å bruke i staden for skliene. Stort pluss for trivelege og hjelpsame tilsette som alltid møtte oss med eit smil.

Takk, Sightseer33198922160
Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Barna på 9 og 11 holdt seg i det øverste bassenget med strøm/ bølge hele tiden. Likte dette godt men følte vi fikk lite for pengene da de ikke benyttet seg av flere anlegg her, de gadd ikke stå i kø og hadde det helt fint på toppen. Påfallende strenge badevakter på godt og vondt. Blåste konstant i fløyten. Sikkert greit å bruke litt sjønn innimellom så det ikke blir utrivelig. Så ikke et eneste skilt om at det var forbudt å ta bilder, men ble blåst på da jeg skulle ta bilde av guttene mine. Faren som var uti med de skulle gi en beskjed til meg på kanten, da han lå armen på rekkverket ble han blåst på. Visste ikke om det var fordi han tok på solbrillene eller hva som var galt, men ble tydelig hersket over av 20 åringer denne dagen. I bassenget på bø hotell er det ikke en eneste ansatt som kaster et øye bort på bassenget engang så dette var kontraster. Her følger foreldrene med som seg hør og bør. Gikk fint det og. Mener at en mellomting får være bra.

Takk, W9127XLbonnieb