“God mat langs E134 - stedet å stoppe på veien mellom øst og vest”
Anmeldelse av Nordbø Pensjonat

Nordbø Pensjonat
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Hjartdal
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i lune og hjemlige omgivelser. God kvalitet. Enkel meny, men noe for enhver. Tilpasser for de som har allergier. Et godt sted å stoppe.

1  Takk, brusle2016

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Et greit sted å stoppe for å stagge sulten. God hjemmelaget middagsmat servert av en hyggelig nederlender.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, kristinOppaker
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Dette var en hyggelig overraskelse! Vi spiste hjemmelagde kjøttkaker, kyllingsalat, hamburger og vegetarrett. Ypperlig kvalitet, hyggelig betjening og svært gunstige priser. Ertestuingen var forresten også hjemmelaget.

Vi koste oss i hagen på baksiden.

Her stopper vi igjen neste gang vi kjører gjennom Telemark.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 48steinarc
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Dette var en kjempepositiv opplevelse. Her var det både veldig koselige lokaler (vi fikk sitte inne i spisesalen, her er det langt koseligere enn i kafeen), god og oppmerksom service og veldig smakfulle og saftige kjøttboller til en god pris. Vi drog mette og fornøyde herfra! Stikk innom dersom du vil ha et tradisjonelt måltid, og unngå masete gatekjøkken og bensinstasjonmat.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, mishan1
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Stoppet for middag. God salat. Gode kjøttkaker med ny vri og frøken kresen ble fornøyd med sine pølser og pommes frites ;) Hyggelig betjening. Kan anbefales

Dato for besøk: juni 2017
Takk, aasemb

Reisende som så på Nordbø Pensjonat, så også på

Har du vært i Nordbø Pensjonat? Del dine erfaringer!