“Ganske håplaust når det so ofte er stengt, sjølv med god mat.”
Anmeldelse av Nordbø Pensjonat

Nordbø Pensjonat
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Hjartdal
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 19. august 2021

Har vore på døra to gonger sidan sist. Stengt. På TA står det opent "2:00 På ettermiddagen - 7:00 På ettermiddagen". Det viste seg ikkje å stemme. Ein annan stad las eg det var opent To., Fr., Laur. og Sundag, som heller ikkje er korrekt. I allefall var det stengt i dag, torsdag 19/8.
Komen so langt gidder ein ikkje køyre attende til Seljord heller, men køyrer svolten vidare.

Takk, ArneAslakson

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Et kjempekoselig pensjonat med hyggelig eier. Nytt, rent, pent og eier som gjør alt for at vi skulle trives. Eller man kan ta turen innom kaféen. 5 min fra hoveddelen 134.

Takk, Lisbeth N
Anmeldt 16. mai 2020

Et kjempekoselig pensjonat, med superhyggelig eiere som gjør alt for at man skal ha det bra. Ved frokost gjorde de alt for at vi skulle få god og sunn mat. Dette infridde virkelig!! Vi kommer definitivt til å booke der neste gang vi er i Hjartdal!! Tusen takk for et supert opphold! ☺️

Dato for besøk: mai 2020
Takk, L849DIchristinah
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i lune og hjemlige omgivelser. God kvalitet. Enkel meny, men noe for enhver. Tilpasser for de som har allergier. Et godt sted å stoppe.

1  Takk, brusle2016
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Et greit sted å stoppe for å stagge sulten. God hjemmelaget middagsmat servert av en hyggelig nederlender.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, kristinOppaker

Reisende som så på Nordbø Pensjonat, så også på

Har du vært i Nordbø Pensjonat? Del dine erfaringer!