Fint, men vær obs på vannstand!

Anmeldt 11. juli 2021
simonebT6752BJ
Herlig!

Hoppe 7-8 meter rett ned i en dyp jettegryte. Skli langs avrunda klarte steiner. Varmere vann en... les mer

Anmeldt 20. juni 2020
I6260FFdaniell
Lysaker, Norge

Anmeldt 11. juli 2021

Verdt å besøke, men noe knotete å komme seg frem siden veien er stengt. Men vær veldig obs på at dette er et regulert kraftverk og det kan slippe mye vann UTEN forvarsel. Er du på feil side av grytene kommer du deg ikke over igjen før strømmen har roet seg. (For vår del 12 timer)

Dato for opplevelse: juli 2021
8  Takk, simonebT6752BJ
Anmeldt 20. juni 2020

Hoppe 7-8 meter rett ned i en dyp jettegryte. Skli langs avrunda klarte steiner. Varmere vann en antatt.

Vi valgte å gå stien. Denne er dårlig merket og tar deg gjennom ulendt terreng( bruk egnede sko).

Det var mye vann og sterk strøm, mer enn vanlig. Likevel fikk vi lekt oss i det nederste partiet. Krevende sti men vel verdt det.

Kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2020
6  Takk, I6260FFdaniell
Anmeldt 25. juli 2019

det er ikke ofte barna Ikke klager når vi skal på skautur. Etter å ha hørt om jettegrytene var det ingen klager. Gjør ingen ting om veien er stengt, en får bevegelse og mindre folk. jettegrytene stod til forventningene og ingen ville hjem igjen. Kommer snart tilbake

Dato for opplevelse: juli 2019
3  Takk, Thumper1974
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Lett å finne frem, veien var grei, litt vaskebrett, koster 100kr på vips, tror det var giro betaling også. Dårlig mobil dekning, så betalte når vi kom hjem.
Veldig glatt, anbefaler hjelm til liten og stor. Her er det litt å slå se godt. Flott natur. Ikke alt for mye folk på denne tida av året, det var varmt og lett skydekke med fare for litt regn, men solen tittet nok frem etter vi hadde reist.

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, lordwilliam81
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Fra hovedvei er det ca 30 min med bil inn, bom som skal ha 100,- cash eller vipps.
Man kan kjøre helt frem, noe kaotisk parkering. Et toalett (stk utedo) på stedet og flere søppeldunker.
Man kan gå nedover på stenene eller følge en sti i skogen til venstre når man er kommet ut på svabergene.
Badesko eller antisklisokker er veldig anbefalt!!! Spinnglatt enkelte steder.

I og med at det koster 100,- å kjøre inn så antok jeg at noe av disse pengene gikk til veihild, det ser ikke sånn ut. Mye av veien er helt elendig. Lav fart og vis hensyn så går det bra.
Små grunne, og store dype gryter så absolutt noe for de fleste aldre.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, anitaj994