“Fagkonferanse med varm lunsj”
Anmeldelse av Øvre Verket Spiseri

Øvre Verket Spiseri
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Nome
Beskrivelse: Øvre Verket Spiseri kan tilby: - Hjemmelaget mat i hyggelige omgivelser - Møte og selskapslokaler - Godt utvalg i kaffe og te - Alle rettigheter Vi serverer sunn, hjemmelaget og smaksrik mat. Ferske, rene og kortreiste råvarer er utgangspunktet for maten vår. Små, lyse stuer med historiske detaljer. Vi tilbyr variert meny til alle anledninger. Ute har vi stor plass. Barnekrok inne og lekeplass ute gjør dette til et perfekt sted å ta med barna. Du finner oss på Facebook!
Anmeldt 22. september 2021

Vi hadde fagkonferanse for 30 stk. Alt på stell! gode konferansefasiliteter, nydelig mat, gode sitteplasser, smilende servering og inspirerende kunst på veggene. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, HeidiEliseK80
gerben p, Owner på Øvre Verket Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Takk for review og påminnelse til å bruke Tripadvisor mer, holder på med det nå

Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

God mat og hyggeleg personale i trivelege omgivelsar Sentralt på Ulefoss
Utruleg flott museumsområde

Dato for besøk: april 2021
Takk, solveigul
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk, fin plass og mat. Var her med utvidet familie, ble møtt av veldig hyggelig og behjelpelig personale som virkelig hjalp med å bygge opp den trivelige atmosfæren. Jeg bestilte entrecote stekt rare-medium-rare. Fikk en gjennomstekt kjøttbit som ikke var krydret, uinspirert og kjedelig. (Sausen trakk opp opplevelsen litt) Håpte noen skulle spør hvordan maten var, men det var det ingen som gjorde (ikke enda i allefall).

Fikk smake burgeren til min datter og den var en mye bedre smaksopplevelse. Min mor og besteforeldre var også godt fornøyd, mens jeg sitter med en følelse av skuffelse.

4  Takk, hallgeirg
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig sted i gamle omgivelser! Nydelig mat og raskt levert
Stedet for å slappe helt av....

1  Takk, asta424
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Trivelig og rolig sted med hyggelig betjening. Maten smakte fortreffelig ( burger med gode potetfries)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Oddie99

Reisende som så på Øvre Verket Spiseri, så også på

Har du vært i Øvre Verket Spiseri? Del dine erfaringer!