“Hyggelig service, tiltalende lokaler, men…!”
Anmeldelse av Solvika Restaurant

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Solvika Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Siljan
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte stedet, jeg gjorde forespørsel per elefon, og bestillte via nettet.
Vi hadde studert menyen på nettet, og funnet. Våre favoritter som vi gledet oss til.
Ved ankomst fikk vi vite at de kun serverte «dagens», som var enten torsk eller hjort.
Ei av oss bestilte torsk, og var godt fornøyd. Resten bestilte hjort. Min hjort var pent dandert, og hadde gode smaker, men var svakt overstekt, og det ble myyye tygging.
Det var to valg på desserten, is og Creme Brulee. Klokken var ca 1730, og de hadde kun to Creme Bruleer, så her var det heller ikke mye valg. Jeg var heldig (fordi jeg hadde fødselsdag) og fikk Brulee. Den var god.
Servicen var meget hyggelig, og lokalene var smakfulle. Vi planlegger å komme tilbake, men da vil vi ha et valg fra menyen.
Solvika har definitivt hevet seg på alle måter, men noe kan fortsatt forbedres.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, 822perv

Har du vært i Solvika Restaurant? Del dine erfaringer!