Anmeldt 12. oktober 2020

Elendig service og renhold. Må skjære opp brød til suppen selv, og det er ikke bra i disse tider. Surt og lite serviceinnstilt personale. I tillegg føler man seg rett og slett lite velkommen, skjønner faktisk ikke hvorfor man gidder å drive servering i det hele tatt.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, reisesyke
Anmeldt 7. september 2020

Fjellrom med kanonutsikt, veldig bra seng og pute også! Litt rar lukt på badet, men det tror jeg de vet om. God mat og koselig stemning på kvelden. I peisestua kunne sikkert rengjøringen vært bedre, men skitt au, litt støv på radiatoren tåler vi! :-)

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Torunn G
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Haukeliseter er et fantastisk sted! Utsikten er formidabel, turterrenget like utenfor døra og maten er ypperlig! Og tåler du kaldt badevann er det friskt rett utenfor fjellstua
Flere opphold her med bare gode opplevelser. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, annelB3064KE
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise og spiste middag her. Min mann og våre barn spiste cheeseburger med pommes frites og jeg gikk for kjøttkake buffeten. 165 kr for buffet inkludert saft . Fantastisk god mat og flott utsikt.
Anbefales !

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Miss-Solberg
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og et barn på 7 år som overnattet. Spiste middag og frokost før vi dro dagen etter. Overnattet i et hyggelig stabbur med fire senger. Middagen var veldig god, det samme var frokosten. Godt utvalg med et fantastisk brød til. Perfekt sted å stoppe langs veien. Stort pluss for ladestasjoner.

Takk, Mrekran