Kari A
    15.0 km fra Haukeliseter Fjellstue
    • Priceline
    52.0 km fra Haukeliseter Fjellstue
      48.2 km fra Haukeliseter Fjellstue
      De sommeråpne enkle campinghyttene er frå gammle husmannsplasser i området og ligger idyllisk til i ei  rundkøring med campingens badeplass like ved.
      • Priceline
      Ved stranden
      27.2 km fra Haukeliseter Fjellstue
        Se flere hoteller i Vinje
        Anmeldt 12. mai 2023

Ikke helt fornøyd med fallet på gulvet i de nye dusjene i kjelleren. Vann over hele gulvet på badet. Ellers veldig fornøyd. Maten var super og betjeningen veldig hyggelig og service minded. Fyr på peisen til frokost👌

Dato for oppholdet: mai 2023
        Takk, 789ulfe
        Anmeldt 20. desember 2022 via mobile enheter

Betesalaten med Chevre er virkelig å anbefale.
        Vi stopper igjen for å spise den.
        Fjellpølsa var også god, men den ble litt kjedelig iforhold til salaten.
        Hyggelig betjening, rent og pent.
        Var litt kaldt, men fyr på peisen som vi varmet oss forann menst vi ventet på maten.

Dato for oppholdet: desember 2022
        Takk, 645livt
        Anmeldt 21. juli 2022 via mobile enheter

Tomatsuppe var meget god! Kjøttkaker med ertestuing smakte kjempegodt! Spekematen var nydelig😊
        Flott utsikt. Vakkert sted fullt av herlig Norsk kultur🥰 Nydelig mat, flotte rene lokaler med vakker utsikt. Vært ger mange ganger, og kommer garantert igjen! Anbefales på det varmeste🤩

Takk, Kjersti K
        Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Hadde et fint opphold og fine dagsturer.
        Enkle rom og enkel frokost , forventet kanskje litt mer mtp døgn prisen på fjellrom.
        Hadde 3 overnattinger, og opplevde ikke å verken se eller høre støvsugeren. Veldig dårlig reinhold i resturang og rydding av fellesrom.
        Var en gruppe på 9 stk som bestilte mat og ønsket å få det servert samtidig , men etter de første fikk måtte resten vente ca 20 minutter. Dette skjedde 2 kvelder.
        OK opphold, fine turopplevelser og minner med familien.

Takk, Annica89
        Anmeldt 20. juli 2022

Vi kom på sundag å var i tre dager , vi var ikke fornøyde med opphaldet . Dårlig renhold å rydding av felles rom som restaurant , der vare det støv å smuss på gulv å vinduskarmer.
        Alt for stive priser på romet som vi fikk .
        Å då vi var i resturantene å bestilt mat så gjikk tida til vi fikk maten å vi var 9 stk å fikk mat med ca 20 minutt mellon hver servering
        Dårlig renhold sjenerelt ..

Takk, 30knutk