trond116
        • Agoda.com
        29.8 km fra Groven Camping & Hyttegrend
          Se flere hoteller i Vinje
          Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Deilig med ved utfor døra så vi kunne fyre i oven. Litt lite lys i gangen, ble mørkt utfor badet. Hadde vært flott om badene fikk seg en makeover men absolutt brukande og god valuta for pengene. Fint område og kjekke lekeplasser og kort vei til butikk. Har bodd her før men var da litt skuffa over røyklukt i hytte og tekstiler. Dette året fikk vi samme hytte og den var helt luktfri, veldig bra at det var ordnet. Dumt at folk ikke respekterer at det ikke er lov å røyke i hyttene så neste mann kan få en dårlig opplevelse.

Dato for oppholdet: september 2018
          Takk, T257
          Anmeldt 12. september 2018

Som vi pleier stoppet vi opp på Groven camping. Et utmerket utgangspunkt for treff i Vinje. Koselig hytte i kjent tømra stil, med tradisjonelt klaffebord. Rent og godt tilrettelagt sanitæranlegg. Vi liker oss her! Kommer gjerne igjen, og anbefaler stedet til andre.

Dato for oppholdet: september 2018
          Takk, kajas973
          Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Veldig koselig og kjekk camping, hvor ungene er"hjemme" I løpet av 5 minutter
          Geiter, supert uteområde og bading
          Stort pluss for rene, flotte og nye toalett /dusjer og ikke minst et utrolig serviceminded og hyggelig personale 👍😉

Dato for oppholdet: juli 2017
          Takk, 456linel
          Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Flotte hytter og trivelig betjening. Koselige hytter med åpen peis, masse ved og go varme. Anbefales. Kommer nok til og leie her igjen skal jeg til området. Hyggelige priser var det å. Sentralt, lett og finne

Dato for oppholdet: april 2017
          1  Takk, lockoutkbclub
          Anmeldt 26. januar 2017

En veldig fin campingplass med helt greie priser. Vi leide plass til telt og bil og kunne omtrent velge fritt hvor vi ville slå oss til. Fine plasser til å slå opp telt. Bra dusj- og toalettmuligheter. Det er også en liten kiosk i resepsjonen. Ellers er det noen butikker rett i nærheten.

Dato for oppholdet: juli 2016
          Takk, Simsim7