Priceline
    Ved stranden
      eDreams
        Se flere hoteller i Vinje
        Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig plass med flott uteområde. Stille og rolig rundt hytta vi leide. Mulighet også for å bestille ferske rundstykker til frokost. Kort vei ned til en runde rundt Ormtjønn. Denne plassen kan anbefales.

Takk, 731kjellb
        Anmeldt 5. juli 2020

Veldig fornøyd med service og hytten. Vi leide hytte nr 5 og var dropin gjester. En av de koseligte hyttene på ferien så langt, romslige til gode priser. Anbefaler på det varmeste. Det regnet under vårt opphold så vi fikk ikke benyttet fasilitetene- men det er lekeplass, et vann å bade i som ligger idyllisk til. Verd å ta turen innom. Ekstra poeng for god renhold i hyttene i disse tider:)

Takk, Getaway181228
        Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Tre venninner på overnatting i hytte...strålende service, hyggelig betjening, fine fasiliteter. God pizza og full kontroll på koronatiltak. Og egen badedam 😊 Vi var strålende fornøyde, tusen takk for oss!

Dato for oppholdet: juni 2020
        Takk, kristinebre
        Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

En plass jeg har sett flere ganger , men aldri besøkt. Denne gangen passet det bra med stopp her. En flott campingplass! Her har driver gjort det veldig fint! Hyggelig mottagelse og blide fjes! Alle fasiliteter tilgjengelig og kort avstand til Åmot sentrum. Anbefales !

Dato for oppholdet: juli 2019
        Takk, trond116
        Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Deilig med ved utfor døra så vi kunne fyre i oven. Litt lite lys i gangen, ble mørkt utfor badet. Hadde vært flott om badene fikk seg en makeover men absolutt brukande og god valuta for pengene. Fint område og kjekke lekeplasser og kort vei til butikk. Har bodd her før men var da litt skuffa over røyklukt i hytte og tekstiler. Dette året fikk vi samme hytte og den var helt luktfri, veldig bra at det var ordnet. Dumt at folk ikke respekterer at det ikke er lov å røyke i hyttene så neste mann kan få en dårlig opplevelse.

Dato for oppholdet: september 2018
        Takk, T257