eDreams
FindHotelUSD 151
EtripUSD 151
ZenHotels.com
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hjelpe meg. Aldri mer , det eneste var grei matdyrt men ok. Ble bedt om å være rolig 1950...hallo bor i glamping.. bet dyrt nok.spiste , drakk. Brukte bra med penger. Men. Advarsler stadig vekk...vi satt kun å prata å laaaav musik. Herregud.. er på camping da må man tåle litt. Sommer , endlig varme om kvelden , kosa oss ute. Som nevnt ....aødrig mer på Grov camping. Ååå medbrakt ... neidu.... Nazi

Romtips: Aldri dra dit
Takk, keltisk2019
Elin Hommo, Markedsføring på Groven Camping & Hyttegrend, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei. Synd du opplevde oss på den måten. Kan dessverre ikkje kjenne oss i gjenn i dette. Me praktiserer standar camping regler, der man skal vise hensyn andre på plassen heile døgnet, men ro frå kl 23. Medbrakt kan dessverre ikkje nytes ved vårt serveringsområdet pga vår skjenkebevilling, men kan nytes på resten av området.
Men det er mulig at Groven Camping ikkje er heilt plassen for deg.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

For en fin og trivelig camping. Når du kjører gjennom den flotte inngangsportalen og treffer vertskapet i resepsjonen , da vet at dette blir bra. Vi overnattet ei natt i en kjekk hytte . Ja det var rent og pent som enn forventet. Uteområde med lekeplass og ikke minst en badeplass . Vi var med Quiz på kvelden som de holdt på ein ny uteplass ved resepsjonen. Mulighet for å få kjøpt lokal god drikke og.! En plass som vi kunne bodd lengre på.

Romtips: Kjøp lokal forfrisking og nyt den. Handle i kiosken
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Kåre B
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og datter, 16 år, bodde i en liten hytte med kokeplate og kjøleskap. Perfekt for vårt behov. Et nydelig sted som har tilrettelagt for mange aktiviteter for store og små. Badedam og trampoline, uteservering med god mat og serviceinnstilt personale! Rent og hygienisk på toalett og dusj. Fantastisk turterreng overalt! Alt man kan ønske seg for en aktiv ferietur!

Takk, monikateket
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig plass med flott uteområde. Stille og rolig rundt hytta vi leide. Mulighet også for å bestille ferske rundstykker til frokost. Kort vei ned til en runde rundt Ormtjønn. Denne plassen kan anbefales.

Takk, 731kjellb
Anmeldt 5. juli 2020

Veldig fornøyd med service og hytten. Vi leide hytte nr 5 og var dropin gjester. En av de koseligte hyttene på ferien så langt, romslige til gode priser. Anbefaler på det varmeste. Det regnet under vårt opphold så vi fikk ikke benyttet fasilitetene- men det er lekeplass, et vann å bade i som ligger idyllisk til. Verd å ta turen innom. Ekstra poeng for god renhold i hyttene i disse tider:)

Takk, Getaway181228