familienkaos
        • Agoda.com
        29.8 km fra Groven Camping & Hyttegrend
          Se flere hoteller i Vinje
          Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

For en fin og trivelig camping. Når du kjører gjennom den flotte inngangsportalen og treffer vertskapet i resepsjonen , da vet at dette blir bra. Vi overnattet ei natt i en kjekk hytte . Ja det var rent og pent som enn forventet. Uteområde med lekeplass og ikke minst en badeplass . Vi var med Quiz på kvelden som de holdt på ein ny uteplass ved resepsjonen. Mulighet for å få kjøpt lokal god drikke og.! En plass som vi kunne bodd lengre på.

Romtips: Kjøp lokal forfrisking og nyt den. Handle i kiosken
          Dato for oppholdet: mai 2021
          Takk, Kåre B
          Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og datter, 16 år, bodde i en liten hytte med kokeplate og kjøleskap. Perfekt for vårt behov. Et nydelig sted som har tilrettelagt for mange aktiviteter for store og små. Badedam og trampoline, uteservering med god mat og serviceinnstilt personale! Rent og hygienisk på toalett og dusj. Fantastisk turterreng overalt! Alt man kan ønske seg for en aktiv ferietur! 🏔🤩

Takk, monikateket
          Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig plass med flott uteområde. Stille og rolig rundt hytta vi leide. Mulighet også for å bestille ferske rundstykker til frokost. Kort vei ned til en runde rundt Ormtjønn. Denne plassen kan anbefales.

Takk, 731kjellb
          Anmeldt 5. juli 2020

Veldig fornøyd med service og hytten. Vi leide hytte nr 5 og var dropin gjester. En av de koseligte hyttene på ferien så langt, romslige til gode priser. Anbefaler på det varmeste. Det regnet under vårt opphold så vi fikk ikke benyttet fasilitetene- men det er lekeplass, et vann å bade i som ligger idyllisk til. Verd å ta turen innom. Ekstra poeng for god renhold i hyttene i disse tider:)

Takk, Getaway181228
          Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Tre venninner på overnatting i hytte...strålende service, hyggelig betjening, fine fasiliteter. God pizza og full kontroll på koronatiltak. Og egen badedam 😊 Vi var strålende fornøyde, tusen takk for oss!

Dato for oppholdet: juni 2020
          Takk, kristinebre