“Perfekt!”
Anmeldelse av Pangaa Restaurant

Pangaa Restaurant
Vurdert som nr. 21 av 33 Restauranter i Benijofar
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Valgte kveldens exclusive meny med reker til forrett, indrefilet som hovedrett og ostekake til dessert. Fikk en god «apretif»med reke og cava før forretten. Maten kom når den skulle og alle deler av måltidet smakte veldig bra. Vinen passet også godt til maten. Har spist på alle restaurantene i Benijófar, og må si at jeg synes denne nykommeren er best i byen. Det koster litt mer enn gjennomsnittlig, men det er det verdt. Synd at det ikke var så mange gjester der, jeg håper virkelig at de kan klare og overleve som restaurant. Jeg kommer garantert tilbake.

Takk, 593olavl

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på Pangaa Restaurant, så også på

Benijofar, Alicante (provins)
Benijofar, Alicante (provins)

Har du vært i Pangaa Restaurant? Del dine erfaringer!