“God mat og service”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Dette er en av våre faste restauranter i området, og leverer alltid god mat til god pris.
Lokalene er nå nyoppusset, hvilket gjør det litt bedre atmosfære.
De har alt fra milde indiske retter til relativt sterke indiske retter.
Vinkart er begrenset, stort sett rødt eller hvitt.

Takk, sigurdv2016

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte ulike rettar. Både ho som ville ha mildt og han som ville ha sterkt blei tilfredstilt. Det blei vi andre òg.
God service!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Aud Venke Ø
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Taj Mahal som ikke skuffet denne gang heller.
Til forret bestilte vi papadoms, som var bra.
Det ble bestilt diverse hovedretter, bla. korma chicken, king prawn vindaloo, med videre. Alle retter innfridde og smakte utmerket.
Dessert ble diverse, som bonbon ice?, cappuccino decaff og herlig Irish Coffee.
Som avslutnings drink, ble servert mango shot.
5 for totalen, dette er bedre enn det meste lokalt, og holder år etter år høy kvalitet til en akseptabel pris.
120 euro for 7 personer med utmerket mat og drikke er god valuta for pengene.
Nyoppusset for 2018 -trengtes:-)

Dato for besøk: august 2018
Takk, sigurdv2016
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Var her og spiste med både voksne og barn og alle var veldig fornøyde. Barna fikk maten sin samtidig som vi voksne fikk forretten. Litt lang ventetid før hovedretten kom, men til gjengjeld smakte det helt fantastisk. Beste indiske maten jeg har smakt. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 957junem
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra restaurant med en god og fyldig meny, mye å velge i. Kommer tilbake dit så ofte jeg kan. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bafoel

Reisende som så på Taj Mahal, så også på

Benijofar, Alicante (provins)
Ciudad Quesada, Alicante (provins)

Rojales, Costa Blanca
Ciudad Quesada, Alicante (provins)

Har du vært i Taj Mahal? Del dine erfaringer!