“Alltid god mat og drikke”
Anmeldelse av La Cata - STENGT

La Cata
Kjøkken: Japansk, Spansk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

LaCata leverer alltid god mat, og lager alt ut fra gode friske råvarer, også grønnsakene og salater.
I våre øyne områdets beste restaurant.
Vinkart med gode viner, og ikke minst servitør med gode kunnskaper og anbefalinger for vin.
Litt skandinavisk retning.
Lokalene er pene, og også toaletter er veldig pene.

Takk, sigurdv2016

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

I kveld ville vi ha fisk. Og vi visste hvor vi måtte gå. Nemlig til La Cata. Nydelige forretter. Perfekt laks med akkurat passe sprø asparges. Desserten skuffa heller ikke.

Og så vinen. Husets hvitvin er frisk, fruktig og utrolig god!

Vi kommer igjen!

Takk, Aud Venke Ø
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Som alltid helt nydelig mathadde med barna og de stor koste seg med middag og kronen på verket var nydelig dessertanbefales på det sterkeste når man er i nærheten.

Takk, 686magnuss
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Et nytt besøk på La Cata, denne gangen med min datter, svigersønn og tre barne barn. Litt spent på hvordan det ville gå med de tre bajasene på en gourmet restaurant. Det gikk overaskende bra, minste mann 3 år bestilte tro det eller ikke, fisk, noe han er glad i. Han spiste opp alt....utrolig, så denne må ha vært god. Mellomste ville ha hamburger med hjemmelaget ketchup, både brød å burger var også hjemmelaget å smakte fortreffelig. Eldre ville ha pasta Bolognese, den gikk ned på høykant. Det viktigste var dog at barna fikk servert maten først. Vi voksne tok som forett gravet indrefilet Carpaccio, dette var vi enig om er den beste forett vi har fått, utrolig smaksrik. Som hovedrett fikk vi kalv indrefilet på spinatseng med kongekrabbe fra Russland, spennende å utrolig godt. Til dessert, hjemmelaget sorbet, sjokolade fondant å hjemmelaget brownie med hjemmelaget pistasj is. Rødvin til maten Rioja QP..... nydelig. Jeg sier det igjen, å være på Costa Blanca kysten uten å besøke La Cata......Det er en stor tabbe det.

Takk, runeh673
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og kjempe bra service. Anbefales på det sterkeste. Vi spiste reinsdyr filet som var nydelig. Forretten var nydelig og desserten himmelsk

Takk, Destination324651

Reisende som så på La Cata, så også på