“Som en av våre stam resturanter”

Rialto Restaurante Pizzeria Italiano
Vurdert som nr. 19 av 31 Restauranter i Benijofar
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Som en av våre stam resturanter leverer Rialto igjen. Vi var 3 til middag og fikk servert meget god mat av et hyggelig personale. Stedet var opprinnelig en Italiensk resturant men de har spedd på med litt meksikanske retter. Nachosen er en favoritt hos min sønn som alltid kan anbefales, pizzaen er meget god og serveres i mange versjoner. Pasta rettene kan også anbefales. Her har vi vært bare familien og med masse venner, stedet kan anbefales.

1  Takk, 264bj_rnb

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Vi har spist flere ganger på Rialto og de leverer alltid god mat. Vi har også benyttet oss av Take Away mulighetene flere ganger.
Denne gang var det siste middag i denne sommerferien.

Vi bestille alle forrett som smake fortreffelig. Nydelig presentert av kjøkkenet.
Hovedretten var utmerket, alle ble fornøyde og mette. Servicen underveis var fantastisk.

Resturanten kan anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 264bj_rnb
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Du blir vennlig tatt i mot, i varmen får du tilbud om å spise inne i avkjølte lokaler.
God mat og service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 264bj_rnb
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Vi har spist her mange ganger. Hyggelige lokaler. Fin uteplass. Maten er jevnt bra. Ønsker du Biff så anbefaler vi at du går opp ett nivå på ønsket steke type.
Vi fikk muglet frukt en gang. Så det vareierer noe i kvalitet. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Atle38
Anmeldt 11. juli 2017

Vi spiste her igjen nå i år, samme meny som sist, ingen store forandringer. maten er OKI ikke noen stor opplevelse, men helt greit.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Atle38

Reisende som så på Rialto Restaurante Pizzeria Italiano, så også på

Benijofar, Alicante (provins)

Har du vært i Rialto Restaurante Pizzeria Italiano? Del dine erfaringer!