Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ett veldig vakkert sted. God pizza. Men dusjene var ikke på topp. 5 min for 20 kr. I tillegg når du dusjer fler samtidig på dusjene, så kommer det så lite trykk at du får så vidt vasket deg. Så vil ikke anbefale at flere dusjer samtidig med dusjene. Det var heller ikke det beste utsende på de. Toalett var okey, litt slitt. Men det var alltid toalettpapir som er ett stor pluss. Også når det er mange mennesker der så er det litt mangel på kontakt til strøm. Omvisningen på bolærene fort var flott og interesant så ville ha anbefalt å ta dere en tur innom der.

Takk, christinn001
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Telttur med barn fra 5-12 år. Tok ferja fra Kanalbrua i Tønsberg ca.30 minutter (går 4 ganger i døgnet i høysesong) Ved ankomst østre Bolærne gjestehavn finnes kiosk og cafe/restaurant med gode åpningstider. Det er en drøy kilometer å gå fra gjestehavnen til den fine teltplassen på nord-vest siden av øya. Fine asfalterte gangstier på store deler av øya, så det hadde vært en fordel med vogn eller trillekoffert. Supert med bading, fisking og en tur for å utforske øyas lange militære historie. Det var her de første tyske krigsskipene ble oppdaget i tåken natten til 9 april 1940. Middag på kompasset restaurant ble det også. Nydelig mat og hyggelig betjening. Det finnes også andre overnattingsmuligheter på øya. Bl.a kystledhytte. Gjestehavnen har vann/WC/dusj og oppvaskmulighet. Det finnes også en utedo i nærheten av teltplassen. Turen kan også anbefales som dagstur. Passer bra med barnevogn og sparkesykkel. Utsikt til fulehuk fyr og all båttrafikk ut og inn Oslofjorden. Husk at vinden tar godt her ute, så ta med godt med klær.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Steinarmsm
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

På Kompasset restaurant på Østre Bolærne får du verdens beste calzone og pizza laget av profesjonelle italienske pizzabakere. Topp service og gode priser. Alt dette midt i skjærgården utenfor Tønsberg/Nøtterøy. Anbefales!! Alex har etablert en flott restaurant for oss som kommer med båt.

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, Hans H
Anmeldt 30. august 2016 via mobile enheter

Kompasset restaurant ligger idyllisk til på østre Bolærne. Her kan man nyte god mat og drikke.Utsikten over båthavna og det yrende livet ,skaper en god atmosfære. Alex er en dyktig daglig leder og kokkekunnskapene er også på plass hos denne hyggelig karen. Menyen er bra og du blir ikke skuffet. Han får skryt for fiskesuppa, biffene og den italienske pizzaen. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Lisbeth1K
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Vi hadde en dag med sterk vind ute med båten og søkte ly på bolærne. Det ble til at vi bestilte middag 4*biff indrefilet med tilbehør. Veldig bra biff, fantastisk peppersaus. Selv med masse vind ble det flott middag!! Anbefales om man er i området.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, audunterjes