“Hyggelige ansatte”

Restaurant Venezia
Vurdert som nr. 4 av 5 Restauranter i Nøtterøy
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og høflig betjening. God mat, et pluss at man blir spurt om hva man vil ta med som man ikke har spist opp. Litt trist uteservering.

1  Takk, Linda190483

Anmeldt 13. desember 2019 via mobile enheter

Ribba var feit og uspiselig med meget bløt svor. Medisterkaken tror jeg hadde gått ut på dato. Potet, kål og saus bra. Riskremen var ett pluss. Fikk byttet middagen, men ble nok bare litt bedre.
Synd, fordi lokalet er så koselig.
Betjeningen høflig og blid, men bare to og vi ventet.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, BrittKarinJ
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste indrefilet av okse med fløtegratinerte poteter og bearnaisesaus, smakte nydelig!
Creme bruleé til dessert var også utmerket! Hyggelig personal og gode priser, absolutt verdt et besøk. Vi kommer igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, heidil502
Anmeldt 3. oktober 2019

Middag til 100,-
God service,hyggelig betjening, i koselige omgivelser. Litt for kaldt inne. Maten er god, litt mye krydret.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Ivar E
Anmeldt 1. oktober 2019

Vi spiste middag på Venezia i dag og valgte selvsagt entrecote som er annonsert for 100 kr. Det er tross alt høstferie :-) Det ble en skuffelse. Jeg mener at maten skal ha samme kvalitet som ved ordinær pris, men her var kjøttet seigt og halve kjøttstykket ble dessverre ikke spist.
Ved bestilling spurte servitøren om vi ville ha ekstra poteter. Vi oppfattet det om vi ville ha mer poteter enn det som fulgte med retten. Hun sa EKSTRA . Vi fikk ikke poteter , ba om poteter og fikk en felles bolle med "pomfri " Det ble plutselig 25 kr ekstra pr snute. En middag med seigt kjøtt og tenkt uten poteter fra Venezias side holder ikke mål. Vil Venezia delta i konseptet -100 kr middag i høstferien - bør det ytes bedre.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Johnny E

Reisende som så på Restaurant Venezia, så også på

Har du vært i Restaurant Venezia? Del dine erfaringer!