Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Dette er en av de bedre campingene jeg har vært på. Jeg fikk hytte nr 9, og det viste seg at den hytta i tillegg til nr 6 har enkeltsenger i stede for køyesenger. Jeg sov så utrolig godt. Toalettene var også rene til enhver tid. Så hit kommer jeg gjerne igjen

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Sølvi A
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Ligger fint til ved Altaelva. Vi besøkte campingen med campingvogn. Greie oppstillingsplasser med strøm.
Rene toalett. Da vi var der foregikk det vegarbeid ved campingen. Litt forstyrrende, men til vanlig er nok dette en mer rolig plass.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, MaritaHavaasOlsen
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi leide et rom med felles dusj og kjøkken. Alt var rent, godt vedlikeholdt og særdeles godt utstyrt. Her er det folk som vet hvordan en camping skal drives, slik at folk trives. Høyt anbefalt. Altas to store severdigheter Helleristningene og Nordlyskatedralen er kun en kort kjøretur unna

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, merethec2017
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelige og gjestfrie eiere. Et godt utstyrt kjøkken med rene Toaletter og dusj. Campingplassen er ryddig og pen. Dette vil jeg anbefale på det sterkeste. Prisen er også hyggelig. Velkommen til denne plassen!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Murddock
Anmeldt 18. august 2017

Flott campingplass og fin hytte med det man trenger. Stille og rolig på kvelden. Etter vår vurdering den triveligste campingplassen av de tre som ligger der. Vi leide hytte men det så også greit ut for de med campingbil/-vogn eller telt.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Jens Arne Martn... A