Priceline
eDreams
Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 22. februar 2020

Hjelpsom eier. Fine hytter med all fasiliteter. Vi leide 2 hytter på 6 personer. Både voksne og barn koste seg. Masse snø familien fra England fikk oppleve ordentelig norsk vinter. Veldig sentralt. Ren og fin

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, shsu S
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Dette er en av de bedre campingene jeg har vært på. Jeg fikk hytte nr 9, og det viste seg at den hytta i tillegg til nr 6 har enkeltsenger i stede for køyesenger. Jeg sov så utrolig godt. Toalettene var også rene til enhver tid. Så hit kommer jeg gjerne igjen

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 720s_lvia
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Ligger fint til ved Altaelva. Vi besøkte campingen med campingvogn. Greie oppstillingsplasser med strøm.
Rene toalett. Da vi var der foregikk det vegarbeid ved campingen. Litt forstyrrende, men til vanlig er nok dette en mer rolig plass.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, MaritaHavaasOlsen
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi leide et rom med felles dusj og kjøkken. Alt var rent, godt vedlikeholdt og særdeles godt utstyrt. Her er det folk som vet hvordan en camping skal drives, slik at folk trives. Høyt anbefalt. Altas to store severdigheter Helleristningene og Nordlyskatedralen er kun en kort kjøretur unna

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, merethec2017
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelige og gjestfrie eiere. Et godt utstyrt kjøkken med rene Toaletter og dusj. Campingplassen er ryddig og pen. Dette vil jeg anbefale på det sterkeste. Prisen er også hyggelig. Velkommen til denne plassen!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Murddock