“Glutenfritt”
Anmeldelse av Riisebruket

Riisebruket
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Båtsfjord kommune
Anmeldt 15. august 2021

Var innom for en kopp kaffe med noe godt til. Det ble en nedtur. Det var null tilbud av glutenfritt, ikke engang is da alle typer var med kjeks. Det er for dårlig da det er lettvint å ha noe i fryseren som er raskt å tine. Alternativt bake kaker av meltyper alle ka spise. Det skal ikke mye til for å ha et tilbud til alle. Vi «rømte» over til nabokafeen som hadde flere glutenfrie alternativer. Stedet i seg selv var greit.

Takk, 156svanhildb
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

En fantastisk plass om du liker fred og ro
Vi bodde i en leilighet, fint utstyrt for matlaging, husk å ta med det du trenger, for her ute er det langt til butikken
Da vi var her i juni fikk vi se hval som jaktet i flokk, kom nesten helt inn i bukten, et fantastisk skue.

Takk, j0hnnyjj

Reisende som så på Riisebruket, så også på

Båtsfjord, Båtsfjord kommune

Har du vært i Riisebruket? Del dine erfaringer!