“Kjekk stad for lunch, god lunch.”
Anmeldelse av Fjordavind Cafe - STENGT

Fjordavind Cafe
Anmeldt 2. oktober 2020

Utan å vita det kom me til opningsdagen for kaféen. På biltur i vakre Hyllestad såg me eit oppslag på ferja om ein kafé. På ein slik tur må ein ha seg ein matbit og valet av Fjordavind vart vellukka.

Ein enkel meny med smakar for dei fleste. I vårt tilfelle vart valet spekemat og sildefat. Like vellukka begge delar. Me venta ikkje all verda av drikkemenyen, men det var OK for ein lunch. Her er det mykje å gå på, men dette var då opningsdagen.

Tynne vinglas vil auka opplevinga av den svalande kvitvinen.

Staden ligg fint til heilt ved sjøen og ein frisk fjordbris luska seg rundt oss medan me åt og drakk. Maten var heilt fantastisk. Sa eg noko om flatbrødet; berre å ta ein tur og prøva det. Be om meir!!

At vertskapet Frøydis og Mal var kjekke, det seier seg sjølv. Å få drive kafé i slike omgjevnader gjer noko med folk. Ja med oss óg, etter rasten på Fjordavind vart Hyllestad enno flottare!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, smedbrekka
Anmeldt 13. september 2020

Hadde en fin lørdag ettermiddag med genuin atmosfære, imøtekommende vertskap og god mat med drikke til. Kommer igjen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, MrLief