Oddvar H
    19.4 km fra Alver Hotel
    18.5 km fra Alver Hotel
    Se flere hoteller i Alversund
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Maten har kommet seg betraktelig etter at dem har ansatt en kokk som har jobbet på diverse Michelin restauranter og andre hoteller som gjør det fantastisk. Var en kveld jeg var her og fikk en smaksprøve på dagens rett, og dette var noe av det bedre jeg har spist på alver hotel

Takk, foodmasteren
    Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Rommet, frokost, samt beliggenhet var bra. Ikke et sentralt hotell men ett av få i dette området nord for Bergen, og dette var viktigst for oss nå. Kort veg til Knarvik og de fine kyst områdene i nærheten.

Dato for oppholdet: oktober 2019
    Takk, Helge R
    Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Jobbreise til Nord Hordaland med overnatting på Alver Hotel. Dårlig gjort å sette en ung og usikker gutt både til velkomst og middagsservering. Rom fylt av støv og korridor med senger og og andre ting gjorde velkomsten litt merkelig. TV på rommet ute av funksjon. God mat, men ikke greit å måtte spørre om å få se på meny eller bli tilbudt noe å drikke. Ingen tilbud om dessert eller kaffe. 1.700 kroner for et lite innbydende rom ute i skogen er heller ikke innafor. Sorry. Dette var langt unna akseptabelt.

Dato for oppholdet: september 2019
    Takk, 713oddb
    Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Årets Vennetreff var denne gangen i vest - dvs i Bergen med utflukt til Nordhordland. Vi hadde lunsj på Alver Hotell. Det ble en fanstastisk suksess. Maten var kjempegod og omgivelsene innbydende - fantastisk hage utenfor restauranten. Dette stedet kan alle oss 6 vennepar anbefale på det beste. Spesielt vennene våre fra Østlandet som ikke hadde besøkt stedet før, var overbegeistret.

Johnny Stiansen

Dato for oppholdet: mai 2019
    Takk, 18johnnys
    Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Ligger som en bortgjemt perle i Norhordaland. Vi hadde et verdig minnesamvær her. Fint pyntede bord og lokaler, gode snitter og tebrød. Oppmerksomme og hyggelige servitører. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: januar 2018
    Takk, Laila T