“Dyrt og dårlig”
Anmeldelse av Kaffimat

Kaffimat
Vurdert som nr. 5 av 5 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 24. juli 2017

Dyrt for heller basic tilbehør på dårlig brød. Servisen var heller ikke all verden. Mye av det de hadde på menyen hadde de ikke inne.

Takk, Helge T

Anmeldt 11. juli 2017

Var her og spiste middag, lammekjøtt. Lokalet er hyggelig med utsikt utover strømmen. Hyggelig betjening og god mat.

1  Takk, Per518
Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Gledet meg til lunsj sammen med min mann, og bestilte meg en skive med ost og skinke.
Fikk mye salat, og dårlig kvalitet-skinke med mye fett på. Ikke dette man forventer når man bestiller seg en skive på kafé, og til 75 kroner!
Jeg ga beskjed til personalet. Hun sa det var denne skinken de hadde, og tilbød meg vaffel eller noe annet som kompensasjon.
Det hadde jeg ikke lyst på da.
De bør gjøre noe med innkjøp av råvarer, og servere skikkelig kvalitet, og med den prisen de tar betalt for en skive med ost og skinke -regner jeg likevel med at de tjener på dette.

Skinken de brukte så ut som økonomi familie pakke med skinke - gjerne kjøpt på Rema 1000? Ikke vet jeg, men det så ikke bra ut.

Fornøyde kunder er viktigst .... eller hva?

Takk, Christinastuhr
Anmeldt 3. april 2017 via mobile enheter

Kaffimat ligger i topp etasjen av et mindre kjøpesenter i Norheimsund sentrum. Vi hadde forventninger til en trivelig og god lunsj i landlige omgivelser. Stedet er godt besøkt og skulle tyde på gode matopplevelse eller mangel på andre tilbud. Bestilte en skive med ost og skinke samt en panini som vi så til kr 89 på tavle. Ved betaling var denne steget til kr 110 pga det var rustico med brie og spekeskinke, denne var helt OK ingen gourmet eller kjærlighet lagt i tilberedelsen. Skiven min kone bestilte med ost og skinke hadde et hav av salat og lite pålegg. Dessverre var skinke av tupé nan ikke spiser om man ikke er helt nødt. Tilsvarende økonomi pakke fra Remas Bare eller Norgesgruppen sin best price. Dette var rett og slett sørgelig. Vi poengterte dette og fikk tilbud om gratis kaffe mm. Vi takket nei, oppfordrer Dem som eier stedet til å løfte råvare kvaliteten et stort nivå opp.

1  Takk, JTLiseth
Anmeldt 10. januar 2018

Reisende som så på Kaffimat, så også på

Norheimsund, Kvam
Norheimsund, Kvam

Har du vært i Kaffimat? Del dine erfaringer!