“Feriens beste hotell!”
Anmeldelse av Thon Hotel Sandven

Thon Hotel Sandven
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger flott plassert ved Hardangerfjorden, og utearealene foran hotellet strekker seg helt ned i fjæra, med utsikt til høye snødekte fjell. Samtidig ligger hotellet midt i «byen», med forretninger og restauranter og et bredt tilbud av utflukter på fjord og i fjell. Den historiske delen av hotellet er nydelig vedlikeholdt og ivaretatt. Romstandarden i den moderne, påbygde delen var førsteklasses og hotellets personale var mer enn normalt hyggelige! Når så parkeringsforholdene var glimrende, restauranten og frokostbuffeen i toppklasse, og døgnprisen hyggelig - da blir dette en toppkarakter fra oss!

Takk, Oslang

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Veldig flott hotell med nydelig beliggenhet ved vannet. Vi bodde i den historiske delen, lekkert! Og balkong var helt konge. Noe lytt mellom rommene. Fint vær gjorde at naboene koste seg ute til over kl 02.00 i natt, noe som var forstyrrende, men det er ikke hotellet sin skyld.
Noe rot med middagsbestilling i
restauranten og lang ventetid, ok mat, nydelig dessert.
God frokost og hyggelig personale.

Takk, heidil502
Anmeldt 16. august 2020

Her er det profesjonell betjening. Lokalet er stilig og på borda er det duk. Hadde dagens rett, som eg syntes var god.

2  Takk, Trehar
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

4. August var jeg, min søster og far å spiste middag på restauranten til Thon Hotel Sandven, hvor vi også overnattet i to netter. Dette er andre gang vi besøker hotellet, og vi ble igjen møtt med både fantastisk service og mat. Vi bestilte en indrefilet og en Cæsar salat, som begge var helt nydelig! Indrefileten var en perfekt medium-rare, sausen utrolig smaksrik og servert med gode grillede grønnsaker og skivede poteter. Min litt kresne lillesøster fikk servert en god Cæsar salat, som egentlig kun er en rett på lunsjmenyen, men de super hyggelige ansatte i resepsjonen og servitørene fikset det slik at hun kunne få det til middag ettersom det var det eneste hun ville ha. I tillegg til dette så er jeg i behandling av en sykdom og har allergier som gjør at jeg må spise «egen» mat, og vi spurte derfor om det ville være mulig og få tatt med medbrakt mat slik at jeg kunne spise med de andre. Ikke bare var dette greit, men de tilberedte også maten slik at jeg fikk varm mat med de andre. Dette tok de heller ikke betalt for!

Alt i alt en helt super restaurant opplevelse, og hvis du er gjest på hotellet så er frokosten der også helt nydelig med alt fra croissanter, eggerøre, fruktsalat, pannekaker og mye mye mer! Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: august 2020
Takk, 274siljed
Anmeldt 14. mars 2020

Veldig hyggelig mottagelse og god service. Maten var fabelaktig.
Vært her før på jobb seminar...så ikke overrasket at jeg er stor fornøyd med denne helgen. Takk til hotell og betjening

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, MortenJohanR1

Reisende som så på Thon Hotel Sandven, så også på

Norheimsund, Kvam

Har du vært i Thon Hotel Sandven? Del dine erfaringer!