“Rimelig og supergod mat”
Anmeldelse av Sånn Mat

Sånn Mat
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god Thaimat til en billig pris. Hyggelig og rask service. Vil absolutt anbefale og kommer gjerne tilbake.

Takk, Venture00783671601

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god thaimat, rask servering. Rent og fint toalett. Ligger sentralt til i Norheimsund. Anbefaler et besøk her.

Takk, lindagH8352EN
346erlinga, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

hyggelig at du likte maten vår. Du er velkommen tilbake når som helst ;)

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Var innom her med et reisefølge på 10 personer.
Alle fikk veldig god mat.
Hyggelige priser.
Absolutt et sted dere bør innom om du dere har lyst på sånn type mat

Takk, MOWOG1965
346erlinga, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Tusen takk for besøket. Håper å se dere igjen :)

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte 2 x Padthai. 1 med svin og 1 med scampi. Tallerken med svin var oversaltet og dårlig. Scampi skulle ikke være spicy i det hele tatt fikk betjening beskjed om men allikevel kom den med litt spicy, dårlig for en person som ikke kan spise noe spicy mat så hun spiste kun sine scampi og vi måtte gå videre så hun fikm mat et annet sted. Første og siste gang!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 827kjetilt
346erlinga, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Beklager at dere har fått noe annet en dere bestilte. Vi hadde akkurat ansatt nye sommerhjelper i kassen, og det har nok vært kommunikasjonssvikt videre inn til kjøkkenet. Håper dere kan gi oss en ny sjanse, så vil dere ikke bli skuffet :)

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Kjempegod ris og kylling!
Hyggelig personale, meget bra chop suey og ris. Anbefales! Sentral beliggenhet

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 194asbj_rnm

Reisende som så på Sånn Mat, så også på

Har du vært i Sånn Mat? Del dine erfaringer!