“Smakfulle asiatiske retter”
Anmeldelse av Sånn Mat

Sånn Mat
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Smakfulle asiatiske retter til en hyggelig pris. God atmosfære, rask servering og god service. Vi bestilte ulike småretter på deling, og alt var veldig godt. Pluss for frisk og god salat. Verdt et besøk!

Takk, StianL501
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Tusen takk for besøket. Supert at dere likte all maten. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Svært god mat og god betjening. Anbefales på det sterkeste! Jeg bestilte stekt ris med kylling som smakte fortreffelig

Takk, Passenger19951751619
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Beste maten i hele Vestland, svært hyggelig personale og supergod ris, kylling, vårruller og Phat thai med kylling. Anbefales! -Jeg gleder meg til vi skal spise sånn mat igjen! (Edvard, 14)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Asbjørn M
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk god thai mat
Sjelden god opplevelse
Vi synes begge det er lenge siden vi fikk så bra asiatisk mat, riktignok er Thailandsk mat vår favoritt av asiatisk.
Vi hadde nr 4 og 5 meget god balanse mellom smakene og akkurat passe sterkt
Anbefales på det sterkeste !
Skal absolutt her neste gang vi er i området
Vi fikk til og med komme inn selv om de holdt på å stenge

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Turist4332
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat! Gode råvarer, ekte smaker. Ingen snarvei!vi hadde scampi til forret, men hadde ikke vært nødvendig. Nok mat

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Navigate46424082877

Reisende som så på Sånn Mat, så også på

Har du vært i Sånn Mat? Del dine erfaringer!