“No taste!”
Anmeldelse av Sånn Mat

Sånn Mat
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 17. juli 2021

Tror de som jobber på kjøkkenet ikke vet hva krydder er for noe. Forventet å få mat med smak. Men det eneste med smak er sausen som står på bordet.

Takk, Jazzaren
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Det var trist å høre. Hvilken retter bestilte du/dere? Vi ønsker å forbedre oss dersom maten ikke var som ønsket. Skriv gjerne en direktemelding til oss på facebook :)

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vert der før og gledet oss til å spise her igjen. Men det ble en veldig skuffende opplevelse. Thai pad var dynket i en sukkersaus som bare ble kvalmende. Og den grønne karri suppen smakte bare lime, med store uspiselige biter fra roten på div. grønnsaker.

Takk, 65siljet
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Det var trist å høre. Håper dere gir oss en ny sjanse, så skal vi skjerpe oss. Phat thai skal være en søt rett, men den skal selvfølgelig ikke være for søt.

Anmeldt 14. juli 2021

Vi er godt fornøyd med maten vi fikk. Rask og effektivt servering. Lokalet manglet litt på interiørsiden men det det er vel heller ikke hit man kommer for de store anledninger. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, ma_hage6
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Supert at dere likte maten. Håper vi ser dere igjen:)

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Smakfulle asiatiske retter til en hyggelig pris. God atmosfære, rask servering og god service. Vi bestilte ulike småretter på deling, og alt var veldig godt. Pluss for frisk og god salat. Verdt et besøk!

Takk, StianL501
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Tusen takk for besøket. Supert at dere likte all maten. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Svært god mat og god betjening. Anbefales på det sterkeste! Jeg bestilte stekt ris med kylling som smakte fortreffelig

Takk, Passenger19951751619
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

Reisende som så på Sånn Mat, så også på

Har du vært i Sånn Mat? Del dine erfaringer!