“Deilig thai mat”
Anmeldelse av Sånn Mat

Sånn Mat
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Sånn Mat har enkle lokaler, men det er jo maten som teller. Og vi hadde nydelig thaimat og god vin til en rimelig penge. Hyggelig betjening. Var veldig varmt der, så kunne kanskje hatt en vifte for litt sirkulasjon av lufta.

Takk, lisemoeh

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Sånn mat er interiørmessig en enkel koselig liten Thai restaurant midt i hovedgata i Nordheimsund. Ingen prangende skilter eller unødig nips. Vi ankom mindre enn en halv time før stengetid til bortimot full restaurant, og rekna med at vi kanskje var forseine til å bestille mat. Der tok vi feil. Ble motatt av en hyggelig kar som ordnet bord for oss. Menyen var enkel, med ett godt utvalg og alle rettene var godt forklart. Du bestiller og betaler maten i kassa. Så blir den servert når ferdig. Vi bestillte 2 ulike retter og maten kom ganske fort. Det var en enkel anretning og gav ikke den store Aha opplevelsen før vi smakte på maten. En eksplosjon i smaker, mørt kjøtt og crispy grønnsaker. Det var rett og slett meeeeeget bra!! Må og bør prøves!!
Ps. Vi bestemte oss for å prøve igjen dagen etter, 2 nye retter og samme resultat. Fantastisk!
Anbefales på det varmeste!!!!!

Takk, Finnkokk
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Kjekt at dere likte maten. Håper å se dere igjen :)

Anmeldt 17. juli 2021

Tror de som jobber på kjøkkenet ikke vet hva krydder er for noe. Forventet å få mat med smak. Men det eneste med smak er sausen som står på bordet.

Takk, Jazzaren
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Det var trist å høre. Hvilken retter bestilte du/dere? Vi ønsker å forbedre oss dersom maten ikke var som ønsket. Skriv gjerne en direktemelding til oss på facebook :)

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vert der før og gledet oss til å spise her igjen. Men det ble en veldig skuffende opplevelse. Thai pad var dynket i en sukkersaus som bare ble kvalmende. Og den grønne karri suppen smakte bare lime, med store uspiselige biter fra roten på div. grønnsaker.

Takk, 65siljet
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Det var trist å høre. Håper dere gir oss en ny sjanse, så skal vi skjerpe oss. Phat thai skal være en søt rett, men den skal selvfølgelig ikke være for søt.

Anmeldt 14. juli 2021

Vi er godt fornøyd med maten vi fikk. Rask og effektivt servering. Lokalet manglet litt på interiørsiden men det det er vel heller ikke hit man kommer for de store anledninger. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, ma_hage6
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Supert at dere likte maten. Håper vi ser dere igjen:)

Reisende som så på Sånn Mat, så også på

Har du vært i Sånn Mat? Del dine erfaringer!