“Overraskende bra”
Anmeldelse av Sånn Mat

Sånn Mat
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

I Norheimsund sentrum finner du dette lille Thai-spisestedet. Hyggelig innredet, og hyggelig mottakelse da vi kom. Meny med passelig utvalg, artig at den var på nynorsk. På drikkemenyen var det kun et alternativ for rødvin på flaske, og den var både rimelig og grei. Maten kom raskt på bordet, selv om det var folksomt, både av folk i restauranten og folk som hentet take-away. Maten var veldig god, deilige smaker og krispie grønnsaker. Her må man skjenke vann og vin selv, men med en sluttregning på i overkant av 600,- kroner var vi strålende fornøyde.

1  Takk, Hellebor

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Sånn Mat har enkle lokaler, men det er jo maten som teller. Og vi hadde nydelig thaimat og god vin til en rimelig penge. Hyggelig betjening. Var veldig varmt der, så kunne kanskje hatt en vifte for litt sirkulasjon av lufta.

Takk, lisemoeh
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Sånn mat er interiørmessig en enkel koselig liten Thai restaurant midt i hovedgata i Nordheimsund. Ingen prangende skilter eller unødig nips. Vi ankom mindre enn en halv time før stengetid til bortimot full restaurant, og rekna med at vi kanskje var forseine til å bestille mat. Der tok vi feil. Ble motatt av en hyggelig kar som ordnet bord for oss. Menyen var enkel, med ett godt utvalg og alle rettene var godt forklart. Du bestiller og betaler maten i kassa. Så blir den servert når ferdig. Vi bestillte 2 ulike retter og maten kom ganske fort. Det var en enkel anretning og gav ikke den store Aha opplevelsen før vi smakte på maten. En eksplosjon i smaker, mørt kjøtt og crispy grønnsaker. Det var rett og slett meeeeeget bra!! Må og bør prøves!!
Ps. Vi bestemte oss for å prøve igjen dagen etter, 2 nye retter og samme resultat. Fantastisk!
Anbefales på det varmeste!!!!!

Takk, Finnkokk
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Kjekt at dere likte maten. Håper å se dere igjen :)

Anmeldt 17. juli 2021

Tror de som jobber på kjøkkenet ikke vet hva krydder er for noe. Forventet å få mat med smak. Men det eneste med smak er sausen som står på bordet.

Takk, Jazzaren
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Det var trist å høre. Hvilken retter bestilte du/dere? Vi ønsker å forbedre oss dersom maten ikke var som ønsket. Skriv gjerne en direktemelding til oss på facebook :)

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vert der før og gledet oss til å spise her igjen. Men det ble en veldig skuffende opplevelse. Thai pad var dynket i en sukkersaus som bare ble kvalmende. Og den grønne karri suppen smakte bare lime, med store uspiselige biter fra roten på div. grønnsaker.

Takk, 65siljet
Erling A, Eier på Sånn Mat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Det var trist å høre. Håper dere gir oss en ny sjanse, så skal vi skjerpe oss. Phat thai skal være en søt rett, men den skal selvfølgelig ikke være for søt.

Reisende som så på Sånn Mat, så også på

Har du vært i Sånn Mat? Del dine erfaringer!