“KinaMat”
Anmeldelse av China House

China House
Vurdert som nr. 3 av 6 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Maten smakte fantastisk bra, store porsjoner til en grei pris og i tillegg var det kjempe hyggelig betjening

Takk, JanS1434

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Rask og effektiv servering, god og rikelig porsjon mat til fornuftig pris. Det som trekker ned er interiør i lokalet.

Takk, alfmagne
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk service med hyggelig ansatte og rask servering. Maten var ikke bare kjempe god, men man får mye for pengene i både størrelse og opplevelse.

1  Takk, 101rikkep
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelige ansatte som tok oss godt imot da vi kom inn døren. Maten var god og vi fikk rask servering.

Takk, AmandaJ2481
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig betjening! Fint med både "take away" og spise i restauranten. Har prøvd begge deler flere ganger, aldri blitt skuffet!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Trek428030

Reisende som så på China House, så også på

Har du vært i China House? Del dine erfaringer!