“God mat til en god pris!”
Anmeldelse av China House

China House
Vurdert som nr. 4 av 6 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 4. august 2020

Vi valgte en 4- retters sammen med en god flaske rødvin. For to personer kostet ikke dette så mye over kr. 1000. Da er det god valuta, da maten var kjapt tilberedt, men veldig smakfull.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 168teddym

Anmeldt 1. august 2020

Litt trangt i lokalet men god mat og ok service. Bestillt en flerretter meny for 2 personer + en flaske vin. Ok mat og vin til en billig penge.

Takk, vakrevestland
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra, mye og god mat. Gluten fri bestilling ble tilnærmet fullkommen. Mye mat for pengene og utvalget av vin var bra

1  Takk, Heigen47
Anmeldt 1. mai 2020

Veldig god mat, perfekt tilberedt. Mykje mat for pengane 10/10 storfornøgd. Dette vil eg virkelig anbefale!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, olaaD4195PS
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Maten smakte fantastisk bra, store porsjoner til en grei pris og i tillegg var det kjempe hyggelig betjening

Takk, JanS1434

Reisende som så på China House, så også på

Har du vært i China House? Del dine erfaringer!