“Veldig god mat”
Anmeldelse av China House

China House
Vurdert som nr. 3 av 7 Restauranter i Norheimsund
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og fin service. Dette var en travel restaurant og vi måtte vente 30 min på bordet. Det var kun en servitrise som gjorde alt og en på kjøkkenet.

2  Takk, WencheR

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Smakfull, frisk og god mat, og tiltalande servert - den beste kinamaten me har fått i Norge. Hyggelig betjening. Restauranten kan absolutt anbefalast.

Takk, Meander759750
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Stedet har sjarm, da de har fokusert på interiør og gjort det skikkelig gjennomført kinesisk. Menyen er utrolig stor, og det er ikke vi så glad i, for da vet vi at smakene ikke finspisses. Hvitløksausen kan ikke anbefales, men de stekte nudlene i peppersaus var skikkelig gode og smakfulle. Vi opplevde at kyllingen i alle rettene var skikkelig perfekt varmebehandlet. Hyggelig ansatt!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 10. januar 2021

Alltid supergod mat og topp service! Forsøk svinekjøtt i soyasaus i steden for sursøt saus. Kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, T3049FZannetteh
Anmeldt 30. august 2020

Mange tror at "kinamat er kinamat", det er det ikke, og China House overrasket oss positivt. Vi fikk perfekt tilberedt mat, reker som var saftige og spretne på en gang, grønnsakene var akkurat passe møre uten å bli ihjelkokt, og det ver ikke noe problem å justere styrken på retter med chili. Rask og hyggelig service. Her kan du trygt spise. Et større utvalg av ølsorter hadde vært ønskelig, men slettes ikke avgjørende.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Karsten B

Reisende som så på China House, så også på

Har du vært i China House? Del dine erfaringer!