Ulike måter å oppleve Steinsdalsfossen på
fra USD 2 275,89
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Å se en foss falle langt ned og lande i et inferno er akkrud interessant. Å kunne se dette på nært hold og til og med gå bak fossen er uimotståelig.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, helt1
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Fossen er som før. Alt rundt er ny renovert. Turist ingo og WC er flott. Mulig å parkere natta over for bobiler.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 206janl
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kan det være greit å dra dit vannet imponerer.

Allerede på vei til fossen kunne vi se det var mye vann.

Fossen var kraftig. Et flott skue for den tilreisende besøkende vi hadde med. En mektig opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, helt1
Anmeldt 6. august 2018

Steinsdalsfossen ligg like ved vegen, og det er uhyre kjapt å gå den greie stien opp til fossen - og bak fossen. Ei spesiell oppleving av fossen sine krefter, og flott utsikt mot Norheimsund og Folgefonna.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Knut M
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Steindalsfossen er en flott skue. Opparbeidet fin gangvei opp og på baksiden av fossen. Is og drikke er å få kjøpt i bunnen av fossen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, osonder