Ulike måter å oppleve Steinsdalsfossen på
fra USD 1 068,55
fra USD 3 000,54
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Flott fossefall liggende helt i veikanten. Her kan du oppleve fossen på nært hold, ja faktisk gå på baksiden av fossen opp til utkikkspunkt.
Kiosk og suvenirer like i nærheten.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, kjellerik2015
Anmeldt 7. juni 2019

Mye vann i fritt fall. Lett tilgjengelig for de som ikke kommer seg ut i naturen. Ikke noe spesielt, bortsett fra at det var mulig å gå under selv fossen uten å bli våt. Meget godt tilrettelagt både med parkering, veier for rullestolbrukere og servering.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, Berape
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Å se en foss falle langt ned og lande i et inferno er akkrud interessant. Å kunne se dette på nært hold og til og med gå bak fossen er uimotståelig.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, helt1
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Fossen er som før. Alt rundt er ny renovert. Turist ingo og WC er flott. Mulig å parkere natta over for bobiler.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 206janl
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kan det være greit å dra dit vannet imponerer.

Allerede på vei til fossen kunne vi se det var mye vann.

Fossen var kraftig. Et flott skue for den tilreisende besøkende vi hadde med. En mektig opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, helt1