Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Expedia.comUSD 153
Vio.comUSD 157
Lol.travelUSD 203
Anmeldt 12. september 2018

Vi hadde slektstreff på hotellet, alt fungerte veldig bra. profesjonelt personale. maten til middagen var veldig velsmakende. hotellet generelt er veldig bra, med en veldig fin beliggenhet ved fjorden.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
3  Takk, oleviggol2017
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Veldig fint og koslig hotell, med hyggelige ansatte. Vi bodde i den nye delen, pent innredet og rent. Resepsjonisten var svært behjelpelig da vi ville bytte fra twinrom til dobbeltrom.
Frokostbuffeen hadde et variert utvalg, med en veldig god eggerøre!

Anbefaler å ta stien langs sjøen fra hotellet til museet.
Dersom du synes det er spennende med spøkelseshistorier er dette et riktig hotell for deg.

Dato for oppholdet: august 2018
4  Takk, I5622GTheidib
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell i fine omgivelser. God mat og hyggelig betjeningFin norsk natur med Folgefonna rett i mot ut fjorden. Hotellet har en sjarmerende gamel del og en ny moderende del med fine og rene romKan anbefales

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, John S
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet og vakkert hotell. Hyggelig betjening og god mat om du kan spise alt. Ikke spesielt god på mat uten gluten og melk. Men alt i alt en fin opplevelse.
Flink betjening og fine rom.
Uteområdet er nydelig

2  Takk, 884ireneh
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Rask og effektiv innsjekking, fint rom (uten utsikt over fjorden) og hyggelig personale. God frokost der spesielt rekesalaten utmerka seg. Og veldig fine omgivelser. Kjekt å kunne ta eit bad før frokost på stranda like ved.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Kai Rune B