Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Et godt hotell med sjel og sjarm i rolige omgivelser. Nytt og gammel i skjønn forening. Hyggelig betjening, deilig frokost og god atmosfære. Her kan man lade batteriene. Hotellet kan absolutt anbefalser

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, gerdla
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotellrom med fin utsikt over fjorden og god mat. Hyggelig personale. God beliggenhet i forhold til både langrenn og slalombakker. Rett ved fartøyvernsenteret som absolutt er et besøk verdt. Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Barbara H
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Var heldig å få oppgradert rom og overnattet i "Kronprinsparets suite"
Suiten har nydelig utsikt både dag og natt
Frokosten var flott med godt utvalg av pålegg, og ikke minst av glutenfrie brød og kornblanding.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, AnneGreteB8
Anmeldt 12. september 2018

Vi hadde slektstreff på hotellet, alt fungerte veldig bra. profesjonelt personale. maten til middagen var veldig velsmakende. hotellet generelt er veldig bra, med en veldig fin beliggenhet ved fjorden.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
2  Takk, oleviggol2017
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Veldig fint og koslig hotell, med hyggelige ansatte. Vi bodde i den nye delen, pent innredet og rent. Resepsjonisten var svært behjelpelig da vi ville bytte fra twinrom til dobbeltrom.
Frokostbuffeen hadde et variert utvalg, med en veldig god eggerøre!

Anbefaler å ta stien langs sjøen fra hotellet til museet.
Dersom du synes det er spennende med spøkelseshistorier er dette et riktig hotell for deg.

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, Heidi B