Marie
12.4 km fra Thon Hotel Sandven
kr 1 331
    kr 1 331
13.1 km fra Thon Hotel Sandven
Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
  • ZenHotels.com
      kr 1 950
    27.3 km fra Thon Hotel Sandven
    Se flere hoteller i Norheimsund
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell med god beliggenhet ved vannet. Vi hadde rom i den historiske delen. Rommet var veldig pent innredet og nyoppusset. Gode senger. Stor balkong med koselige kurvstolen og bord. Vi hadde regnvær under vårt opphold, men jeg kan tenke meg hvor flott det kan være her i hotellhagen i oppholdsvær og sol. Vi kommer helt sikkert tilbake hit.

Takk, rigmors315
    Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Leilighetene i første etasje var helt topp. Store og gode leiligheter, med utgang rett på en markterrasse der man hadde utsikt til en koselig hage og stranden/kaien. Kort vei til både butikker og naturopplevelser.

Takk, JeanGier
    Anmeldt 15. juli 2020

Hyggelig personale, men dårlig service og til tider stressede ansatte.

Vi kunne ikke få reservere plass i garasje/på parkeringsplass der det var tilgang til stikkontakt for lading av elbil over natten, vi fikk beskjed om at vi bare måtte håpe på at det kunne være ledig. Dette har aldri vært et problem ved andre hoteller. Da vi kom tilbake etter utflukt var parkeringsplassen dessuten smekkfull, nærmeste alternativ var off. parkering 200 m unna.

Vi spiste middag på hotellet første kvelden, forøvrig nydelig mat, men da vi ønsket det samme neste kveld, fikk vi beskjed om at restauranten var fullbooket. Jeg skjønner at koronarestriksjonene gir utfordringer og begrensninger, men når man ikke har kapasitet til middagsservering til egne gjester, har man kanskje overbooket?

Til frokost måtte man booke tid, forsåvidt et ok konsept. Menyen man kunne velge fra besto kun av ulike varianter av ett eller to speilegg/eggerøre/omelett med bacon/pølse og to(!) brødskiver som i dag for vårt vedkommende kun var hvitt brød. Ikke noe tilbud om skinke eller ost, hvis man da ikke valgte «norsk frokost», men da gikk man glipp av varmmat.

Vi har overnattet flere steder nå i koronatiden, der utfordringene har vært løst på en atskillig mer elegant, kreativ og (for vårt vedkommende) mer tilfredsstillende måte.

1  Takk, Frumor
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Staselig hotell som bør oppleves. Ligger flott til ved havna og med utsikt utover Hardangerfjorden. Vi bodde i leilighet på bakkeplan da vi hadde hund med. Dette var perfekt. God restaurant med gode matopplevelser. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Litt forstyrrende med oppussing av hotellet, men det må jo gjøres.

Takk, 417arnfinnf
    Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra på alle måter😃. Anbefales. Med sommervær ville dette vært et glimrende sted å være en stund. Med regn og 12 grader blir det mest å kikke seg rundt. Ala carte frokost og booking av tid til frokost og middag var en god ordning i disse Coronatider.

Takk, perbra