Travelocity
ZenHotels.com
HurbUSD 193
Anmeldt 22. juli 2020

Alt fungerte! Rommet var historisk og helt nydelig. Badet var stort og nyoppusset, og det var en nydelig utsikt fra balkongen. Imponert hvordan rutiner vedr. renhold, frokost og middag ble utført. Maten var praktfull, og det var nesten litt trist å forlate dette hotellet etter tre døgn. Prisene for overnatting og ikke minst middagene var helt greie og vi fikk mye og god mat. Glutenallergi var ikke noe problem i det hele tatt.

1  Takk, Heigen47
Anmeldt 21. juli 2020

Ved en tilfeldighet ankom vi hotellet kl 15.00, og da ble vi møtt av lang kø for innsjekking. Det var 2 stk i resepsjonen, men det gikk utrolig tregt. Vi sto i kø i 1 time.
Veldig flott historisk hotell med et fint uteområde. Rommet vi fikk var i den nyere delen og var et helt vanlig Thon rom. Frokosten var veldig bra. Bestilte omelettfrokost og engelsk frokost. Vi bestilte bord i restauranten for middag om kvelden, og trodde da fikk bord i den flotte spisesalen. Men av en eller annen grunn fikk vi bord i et rom ved siden av, hvor det kun satt et par i tillegg til oss. Det syntes vi var veldig merkelig da det ikke var fullt i den andre salen. Ble ikke den samme stemningen å sitte for seg selv, da de andre etterhvert gikk. Maten smakte godt. Service kunne vært bedre. Resepsjonisten visse veldig lite om hva som var verdt et besøk i nærområdet. Veldig merkelig servering i baren, servitørene var ikke gammel nok til å servere brennevin, slik at det måtte resepsjonisten komme med, noe som medførte lang ventetid. Bestilling av drikke tas ikke ved bord hverken ute eller inne. Dette kunne blitt bra med en bedre serviceinnstilling.

Takk, Grashoppa
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Rommen var fine, moderne og rene. Kjempehyggelige ansatte, og en av de beste frokostbuffetene jeg har vært borti! Kan anbefale en drink i den utrolig koselige loungen, som ligger i den eldre delen av hotellet.

Takk, marienorge
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell med god beliggenhet ved vannet. Vi hadde rom i den historiske delen. Rommet var veldig pent innredet og nyoppusset. Gode senger. Stor balkong med koselige kurvstolen og bord. Vi hadde regnvær under vårt opphold, men jeg kan tenke meg hvor flott det kan være her i hotellhagen i oppholdsvær og sol. Vi kommer helt sikkert tilbake hit.

Takk, rigmors315
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Leilighetene i første etasje var helt topp. Store og gode leiligheter, med utgang rett på en markterrasse der man hadde utsikt til en koselig hage og stranden/kaien. Kort vei til både butikker og naturopplevelser.

Takk, JeanGier