Booking.comUSD 155
FindHotelUSD 153
Lol.travelUSD 203
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlig luft på rommet. Varmt og når en prøvde å åpne vindu slo termostaten på ovnen inn. Teppe på gulv. Utsikt rett i et stillas som var "fullt" av arbeidere som jobbet fra tidlig morgen. God organisering i matsalen ved frokost. Bestilte tid for frokost og p.g.a. covid 19 pandemi vart det sleppt inn i puljer slik at anbefalt avstand kunne opprettholdes. Oppskrytt holtell. Ærverdig ja, valuta for pengene, nei.

Takk, vakrevestland
Anmeldt 30. juli 2020

Vi hadde booket et deluxe rom i den historiske delen av hotellet. Rommet hadde stor balkong med utsikt over vannet og bygda. Nyoppusset og flott rom med stort romslig bad. Gode senger, men litt støy fra andre rom og korridor. Frokostbuffet ble servert i puljer og grunnet 'fullbooking' kl. 0900 måtte vi velge mellom enten 0745 (ganske tidlig når man har ferie) eller 1015 (ganske sent når man skal dra videre). Frokostbuffet var ellers helt ok med et bra utvalg av både varme og kalde alternativer. God og effektiv service.

Takk, halvorh227
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Sjekket inn lørdag ettermiddag og ble meget godt tatt i mot i resepsjonen. Hotellet's eldste del har historie i veggene og det var fasinerende å se på bilder og innredning. Rommet vårt i den nye delen var strøkent. Flott utsikt, reint og fint. Vi valgte å spise middag en annen plass enn hotellet, men om maten står i stil med resten, må den være bra. Frokostbuffeten var utmerket, og tiltross for helt fullt hus, manglet der ingenting.
Hit reiser vi lett tilbake

Takk, Finnkokk
Anmeldt 26. juli 2020

Beliggenheten til hotellet skaper forventninger, men det var ikke mange som innfridde. Utsikten ved vannet er fin, men service og atmosfære var elendig. De ansatte var stressa og sure. Det var ikke mulig å få spist frokost eller middag på hotellet. De ansatte var heller ikke løsningsorienterte, men negative til alt og de klaget bare over at gjester sto i veien og at det var for mye å gjøre. Rommet kostet kr. 2995,- for en natt uten så mye søvn da det støyet fra en bryllupsfest nede i hagen på hotellet. Det eneste lyspunktet var utsikten fra rommet og en baransatt som fortalte at han var servitør, men måtte hjelpe til i baren Han smilte og var hyggelig! Vi kommer aldri tilbake!

Romtips: Kjør fem minutter til hotellet i Øystese isteden.
1  Takk, Glenn I
Anmeldt 22. juli 2020

Alt fungerte! Rommet var historisk og helt nydelig. Badet var stort og nyoppusset, og det var en nydelig utsikt fra balkongen. Imponert hvordan rutiner vedr. renhold, frokost og middag ble utført. Maten var praktfull, og det var nesten litt trist å forlate dette hotellet etter tre døgn. Prisene for overnatting og ikke minst middagene var helt greie og vi fikk mye og god mat. Glutenallergi var ikke noe problem i det hele tatt.

1  Takk, Heigen47