Travelocity
ZenHotels.com
Orbitz.com
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Budde i juniorsuite. God plass, lekkert og nyoppussa. Kaffemaskin på rommet - deilig!
Veldi serviceinnstilt personale, deilig mat, gode smitteverntiltak.Møtte service og velvilje i alle ledd. Gratis parkering, fantastisk plassering ved fjorden.
Anbefaler på det varmaste!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, MalfridUtne
Anmeldt 4. august 2020

Den er en opplevelse å tre inn i dette historiske hotellet fra 1859 og kjenner atmosfæren fra en svunnen tid. Likevel er hotellet moderne og rommet vi hadde (superior) var relativt nytt med flott utsikt over sjø og fjell. Veldig hyggelig betjening, en fantastisk frokost-buffet og noen nydelige stoler å slappe av i nede på bryggekanten. Der hadde vi en god time i solskinn skuende over den enorme fjorden og Folgefonni i det fjerne. Nordheim sentrum er ikke stort, men har et godt utvalg av butikker og eget vinmonopol. Verdt et besøk!

Romtips: Få et rom med utsikt over fjorden - det er et nydelig syn!
Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 168teddym
Anmeldt 2. august 2020

Første natten fikk vi tildelt et dobbeltrom som vendte mot den svært trafikkerte gaten gjennom sentrum. Siden temperaturen ikke gikk under 25 gr ble vi tvunget til å ha vinduet åpent for å få puste om natten. Heldigvis fikk vi bytte rom neste natt, og ble da godt fornøyd! Det nye rommet, som også lå i den nye delen av hotellet, hadde utsikt mot en hotellfløy nedenfor og til fjorden. Rommet var ikke så varmt som det andre, og vi slapp støy utenfra! Hotellet serverte veldig god frokost (buffet).

Romtips: Rom mot fjorden er stillere.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 395sigruns
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlig luft på rommet. Varmt og når en prøvde å åpne vindu slo termostaten på ovnen inn. Teppe på gulv. Utsikt rett i et stillas som var "fullt" av arbeidere som jobbet fra tidlig morgen. God organisering i matsalen ved frokost. Bestilte tid for frokost og p.g.a. covid 19 pandemi vart det sleppt inn i puljer slik at anbefalt avstand kunne opprettholdes. Oppskrytt holtell. Ærverdig ja, valuta for pengene, nei.

Takk, vakrevestland
Anmeldt 30. juli 2020

Vi hadde booket et deluxe rom i den historiske delen av hotellet. Rommet hadde stor balkong med utsikt over vannet og bygda. Nyoppusset og flott rom med stort romslig bad. Gode senger, men litt støy fra andre rom og korridor. Frokostbuffet ble servert i puljer og grunnet 'fullbooking' kl. 0900 måtte vi velge mellom enten 0745 (ganske tidlig når man har ferie) eller 1015 (ganske sent når man skal dra videre). Frokostbuffet var ellers helt ok med et bra utvalg av både varme og kalde alternativer. God og effektiv service.

Takk, halvorh227