Gratis avbestilling frem til 06.11.21
FindHotel
Priceline
2025 av 369 anmeldelser
Anmeldt 18. september 2020

Bra gammelt hotell med sjarm. Fint nyoppusset rom i gamle delen av hotellet. Spisesalen var bare flott og nostalgisk. God frokost og middag. Hyggelig personal. Kommer gjerne igjen, hvis jeg er på de kanter.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 215mikaelj
Anmeldt 30. august 2020

Thon Sandven er et flott hotell med alt man kan ønske seg for en rolig helg i flotte omgivelser. Servicen er absolutt upåklagelig, alt personell er immøtekommende og blide, og vi fikk følelsen av at de genuint ønsket at vi skulle kose oss. Restauranten er helt nydelig restaurert. Vi kommer svært gjerne tilbake.

Romtips: Rom med balkong gir flott utsikt over Hardangerfjorden og Folgefonna.
1  Takk, Karsten B
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Budde i juniorsuite. God plass, lekkert og nyoppussa. Kaffemaskin på rommet - deilig!
Veldi serviceinnstilt personale, deilig mat, gode smitteverntiltak.Møtte service og velvilje i alle ledd. Gratis parkering, fantastisk plassering ved fjorden.
Anbefaler på det varmaste!

Takk, MalfridUtne
Anmeldt 4. august 2020

Den er en opplevelse å tre inn i dette historiske hotellet fra 1859 og kjenner atmosfæren fra en svunnen tid. Likevel er hotellet moderne og rommet vi hadde (superior) var relativt nytt med flott utsikt over sjø og fjell. Veldig hyggelig betjening, en fantastisk frokost-buffet og noen nydelige stoler å slappe av i nede på bryggekanten. Der hadde vi en god time i solskinn skuende over den enorme fjorden og Folgefonni i det fjerne. Nordheim sentrum er ikke stort, men har et godt utvalg av butikker og eget vinmonopol. Verdt et besøk!

Romtips: Få et rom med utsikt over fjorden - det er et nydelig syn!
1  Takk, 168teddym
Anmeldt 2. august 2020

Første natten fikk vi tildelt et dobbeltrom som vendte mot den svært trafikkerte gaten gjennom sentrum. Siden temperaturen ikke gikk under 25 gr ble vi tvunget til å ha vinduet åpent for å få puste om natten. Heldigvis fikk vi bytte rom neste natt, og ble da godt fornøyd! Det nye rommet, som også lå i den nye delen av hotellet, hadde utsikt mot en hotellfløy nedenfor og til fjorden. Rommet var ikke så varmt som det andre, og vi slapp støy utenfra! Hotellet serverte veldig god frokost (buffet).

Romtips: Rom mot fjorden er stillere.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 395sigruns