Booking.comUSD 204
TripadvisorUSD 183
ZenHotels.comUSD 210
1924 av 383 anmeldelser
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Familien skulle avslutte oppholdet med hyggelig middag i den flotte restauranten. Hvit duk og stiv pressa linservietter. Dette gledet vi oss til.
Junior ønsket gjerne hamburger som var på smårett/lunsjmenyen. Dette var ikke mulig, men fikk isteden bestille hamburger fra barnemenyen.
Fint.
Junior spøkte: ‘tenk om de har en sånn hamburger som på McDonald’s på en fin restaurant som denne!’
Etter at vi andre hadde fått vår mat og begynt å spise blir Junior servert sist i følget.
Inn kommer en grå dvaskig tynn halvfabrikat ting på tallerken med et loff lignende brød. Liten skål med tynn rennende ketchup. Det var det.
Etter forespørsel fra oss kom litt salat.
Helt enkelt ikke spiselig.
Det stod lite i stil med øvrig atmosfære (og priser!) i restauranten.
I tillegg under all kritikk om en mener det er i orden og servere så elendig kvalitet bare for at det er til barn.
Junior’s spøk om MacDonald’s var nesten riktig. Bare det at McDonald’s har 100% kjøtt i hamburgerne sine.
Junior var sulten og lei. Stor og liten forlot derfor øvrig familie og restauranten og gikk for å bestille pizza litt lenger bort i gata.
Kelneren hadde etterhvert kommet for å tilby å servere pasta isteden.
For seint, junior var mett og fornøyd på den nydelige pizzaen. Hadde nok uansett ikke tatt sjansen på et alternativ.
Indrefilet og Brosme som de andre i følget spiste var greit, men dessverre ikke noe spesielt.
Frokosten på hotellet var god og variert, hyggelig og uhøytidelig personale.

Takk, 8848ogmio
Anmeldt 30. juni 2021

Vi hadde en kongelig opplevelse på en helt vanlig mandagskveld. Hotellet og spisesalen glitret i kveldssol fra speilblank Hardangerfjord. Fire venner fikk den særdeles smakfull opplevelse fra forrett, hovedrett og til dessert. En oppvakt og sjarmerende servitør guidet oss gjennom måltidet, og var med på fotoshoot etterpå. Vi kommer garantert igjen, og anbefaler hotellet på det varmeste. Kari, Wanja, Karen Marie og Aslaug

Takk, aslaugn2017
Anmeldt 12. juni 2021

Veldig fin moderne rom i den gamle delen av hotellet. Fine oppholdsrom og spisesalen som minner om stottenesballsaler. Nydelig uteområde med gode sittestoler og utsikt mot fjorden. Veldig serviceinnstilt personale. Anbefales!

1  Takk, ReginaSilvana
Anmeldt 27. mai 2021 via mobile enheter

Vi har ved flere anledninger besøkt hotellet og er svært fornøyd. Servicen er veldig bra og alltid et smilende personale. Frokost er på meget bra nivå og ekstra positivt at de også har fokus på barn med deilige pancakes, etc. Dette hotellet er verdt å besøke, ta en tur med din kjære eller venner, gå en flott tur i Fitjadalen eller Steinsdalsfossen, etter yte er det tid for å nyte, deilig mat som kan spises i hotellets bakgård, møblemenet i bakgården er veldig komfortable. Like imponert over renholdet på rommet hver gang, terningkast 6+. Skal du på tur med din kjære, venner eller familie finner du virkelig roen på dette hotellet. Vi planlegger snart nytt besøk.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, kjetilTredal
Anmeldt 27. april 2021

Hotellet ligger ved sjøen med flott park mellom Hardangerfjorden og hotellet. Likevel er det midt i Nordheimsund.
På grunn av pandemien er det ingen frokostbuffet, men godt utvalg på frokost a la carte.

Romtips: Spør om et av de historiske rommene.
Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Inspire298843