TripadvisorUSD 188
eDreams
Travelocity
ZenHotels.comUSD 211
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig flott hotell med nydelig beliggenhet ved vannet. Vi unnet oss å bo i den historiske delen med balkong, så verdt det.
Eneste ulempen var at det fine været gjorde at flere naborom valgte å sitte ute utover natta med høylytt prat. Dette var forstyrrende for nattesøvnen, men ikke hotellets feil. Hyggelig personale og bra frokost.

I restauranten opplevde vi å vente 50 min. på middag, og da den kom fikk jeg feil rett. Ble tilbudt å bytte til riktig, men da hadde vi ventet så lenge så beholdt den jeg fikk. Fisken hadde fått for lang tid i panna og var litt tørr.
Bestilte rabarbraterte til dessert, den var magisk god!

Vi var alt i alt veldig fornøyd med oppholdet og skulle vi ta veien forbi Nordheimsund igjen, så vil vi absolutt bo her igjen.

Romtips: Vi gikk traktorvei/sti langs vannet opp til Steindalsfossen, ca. 3 km hver vei, veldig fin tur og knallfin foss 🥰
Takk, heidil502
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Et flott og ny oppusset hotell. Imøtekommende personale. Flott frokost. Rent og rydding. Innbydende og flott oppusset rom. (Rom i den gamle delen av hotellet) Historisk frokost sal. Hotellet står til en tier.

Takk, 172aneb
Anmeldt 23. juli 2021

Takk for et supert opphald på Sandven!
Flott rom i den gamle delen, reint og trivelig, stort bad. Gode utemøblar på verandaen. Sjarmerande mix mellom gammalt og nytt interiør.
Rom med morgensol kunne bli i lysaste laget då gardinene ikkje var mørkleggande.

Maten i restauranten held toppnivå, dessert i særklasse! Ungt, men trivelig og kompetent mannskap både i restaurant og resepsjon.

Flott hageområde, trivelig å sitte på brygga om ein får plass.

Fin badestrand 50m frå hotellet.

Takk, Trine M
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Et flott hotell, med en fin kombinasjon mellom det gamble bygget og tilbygget. Flott uteområde, med fine sittegrupper på terrasse og sjøkanten. Fantastisk beliggenhet, kort vei til badestrand.

Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

Romtips: Gode parkeringsmuligheter ved hotellet
Takk, Howie40
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Booket leilighet m 2 soverom ,balkong og fjordutsikt . Fikk en bortgjemt leilighet på bakkeplan med utsikt til en vegg . Leiligheten luktet dårlig og var absolutt ikke noe sted vi ønsket å bo ,den var så langt fra bildene den kunne komme. Vi fikk beskjed om at siden vi hadde med en liten hund ,måtte vi bo på bakkeplan . Om dette er tilfelle ,må det opplyses om . Vi har bodd på hoteller i hele Norge og Europa med hunden ,og har aldri opplevd at vi derfor må få et dårlig rom . At noen rom brukes ,ja,men ikke slik som dette . Vi fikk byttet til et rom i 4 etg og et fortsatt på bakkeplan pga hunden . Ikke ideelt for en familie på tur . Jeg bor aldri på bakkeplan pga krypdyr og at jeg ikke liker direkte innsyn ,så hadde nok ikke bodd her om jeg visste det . Å måtte bo på en gressplen med pollenallergi gjorde ikke saken bedre .
De historiske lokalene på hotellet er nydelige ,og det er også omgivelsene . Det er en sandstrand rett bortenfor hotellet ,så fine bademuligheter .
Frokosten var god og med veldig bra smittevern og de ansatte var veldig hyggelige . Thon får igjen et stort pluss for Nespresso maskin v resepsjonen man kan bruke hele dagen .

1  Takk, Cirkeline74