Booking.comUSD 203
FindHotelUSD 183
ZenHotels.comUSD 210
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her med et vennepar. Bodde i den historiske delen, med en flott sjøutsikt. Et fantastisk rom med stor balkong og gode stoler å sige ned i. Vi bodde i 3.etasje uten heis, så passer ikke for de som ikke kan gå i trapper. Deilige sittegrupper innenfor resepsjonen, flott utenfor og koselig strandpromenade. Og ikke minst en nydelig frokost. Her vil vi gjerne tilbake og kan anbefales på det varmeste til dere som skal hit!

Romtips: God parkering i tilknytning til hotellet Anbefaler rom i historiske delen
Takk, lisemoeh
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig flott hotell med nydelig beliggenhet ved vannet. Vi unnet oss å bo i den historiske delen med balkong, så verdt det.
Eneste ulempen var at det fine været gjorde at flere naborom valgte å sitte ute utover natta med høylytt prat. Dette var forstyrrende for nattesøvnen, men ikke hotellets feil. Hyggelig personale og bra frokost.

I restauranten opplevde vi å vente 50 min. på middag, og da den kom fikk jeg feil rett. Ble tilbudt å bytte til riktig, men da hadde vi ventet så lenge så beholdt den jeg fikk. Fisken hadde fått for lang tid i panna og var litt tørr.
Bestilte rabarbraterte til dessert, den var magisk god!

Vi var alt i alt veldig fornøyd med oppholdet og skulle vi ta veien forbi Nordheimsund igjen, så vil vi absolutt bo her igjen.

Romtips: Vi gikk traktorvei/sti langs vannet opp til Steindalsfossen, ca. 3 km hver vei, veldig fin tur og knallfin foss 🥰
Takk, heidil502
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Et flott og ny oppusset hotell. Imøtekommende personale. Flott frokost. Rent og rydding. Innbydende og flott oppusset rom. (Rom i den gamle delen av hotellet) Historisk frokost sal. Hotellet står til en tier.

Takk, 172aneb
Anmeldt 23. juli 2021

Takk for et supert opphald på Sandven!
Flott rom i den gamle delen, reint og trivelig, stort bad. Gode utemøblar på verandaen. Sjarmerande mix mellom gammalt og nytt interiør.
Rom med morgensol kunne bli i lysaste laget då gardinene ikkje var mørkleggande.

Maten i restauranten held toppnivå, dessert i særklasse! Ungt, men trivelig og kompetent mannskap både i restaurant og resepsjon.

Flott hageområde, trivelig å sitte på brygga om ein får plass.

Fin badestrand 50m frå hotellet.

Takk, Trine M
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Et flott hotell, med en fin kombinasjon mellom det gamble bygget og tilbygget. Flott uteområde, med fine sittegrupper på terrasse og sjøkanten. Fantastisk beliggenhet, kort vei til badestrand.

Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

Romtips: Gode parkeringsmuligheter ved hotellet
Takk, Howie40