Booking.comUSD 203
TripadvisorUSD 183
ZenHotels.comUSD 210
Anmeldt 12. august 2021

Fikk rom i den historiske delen og rommet var helt utrolig flott med fjordutsikt. Vi kom dessverre litt sent, slik at det var fullt i restauranten den kvelden, så vi gikk glipp av middagen, men den var sikkert helt perfekt for de som var heldige å kunne oppleve det. Frokosten på Thon dagen etter var imidlertid en fantastisk start på dagen med godt utvalg av alt man måtte ønske. Omgivelsene i Norheimsund er vakre og hotellet er absolutt verdt et besøk. Vi kommer gjerne igjen hvis det passer seg sånn. Thon Hotel Sandven i Norheimsund anbefales <3

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, anneeling2021
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Rent og hotell. Flott leilighet med 3 soverom til veldig god pris. God frokost buffe. De serverte en satt meny hver kveld i restauranten og du måtte bestille bord. Vi spiste der ene kvelden. Maten var god, men synest at prisen var vel høy i forhold til det du fikk. Det som trekket ned, er at gjestene må gå igjennom restauranten for å komme til nye fløyen. Dette var svært forstyrrende under middagen og trekte mye ned på helheten.

Romtips: Prøv China House rett ved siden av hotellet. De har god og rimelig mat
Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, WencheR
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her med et vennepar. Bodde i den historiske delen, med en flott sjøutsikt. Et fantastisk rom med stor balkong og gode stoler å sige ned i. Vi bodde i 3.etasje uten heis, så passer ikke for de som ikke kan gå i trapper. Deilige sittegrupper innenfor resepsjonen, flott utenfor og koselig strandpromenade. Og ikke minst en nydelig frokost. Her vil vi gjerne tilbake og kan anbefales på det varmeste til dere som skal hit!

Romtips: God parkering i tilknytning til hotellet Anbefaler rom i historiske delen
Takk, lisemoeh
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig flott hotell med nydelig beliggenhet ved vannet. Vi unnet oss å bo i den historiske delen med balkong, så verdt det.
Eneste ulempen var at det fine været gjorde at flere naborom valgte å sitte ute utover natta med høylytt prat. Dette var forstyrrende for nattesøvnen, men ikke hotellets feil. Hyggelig personale og bra frokost.

I restauranten opplevde vi å vente 50 min. på middag, og da den kom fikk jeg feil rett. Ble tilbudt å bytte til riktig, men da hadde vi ventet så lenge så beholdt den jeg fikk. Fisken hadde fått for lang tid i panna og var litt tørr.
Bestilte rabarbraterte til dessert, den var magisk god!

Vi var alt i alt veldig fornøyd med oppholdet og skulle vi ta veien forbi Nordheimsund igjen, så vil vi absolutt bo her igjen.

Romtips: Vi gikk traktorvei/sti langs vannet opp til Steindalsfossen, ca. 3 km hver vei, veldig fin tur og knallfin foss 🥰
Takk, heidil502
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Et flott og ny oppusset hotell. Imøtekommende personale. Flott frokost. Rent og rydding. Innbydende og flott oppusset rom. (Rom i den gamle delen av hotellet) Historisk frokost sal. Hotellet står til en tier.

Takk, 172aneb